انتشار تیزر ویدیویی مدل جدید بوگاتی دیوو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
انتشار تیزر ویدیویی مدل جدید بوگاتی دیوو

بوگاتی در حال آماده شدن برای رونمایی از مدل جدید دیوو در پبل بیچ ماه آینده می‌باشد. ولی قبل از آن، این شرکت فرانسوی یک تیزر ویدیویی در فیس بوک خود منتشر کرده است. در این ویدیو، بخش‌هایی از طراحی بدنه این ابرخودرو را می‌توانیم ببینیم.

دیوو قرار است با همان پلت فرم شیرون ساخته شود و تغییراتی در طراحی بدنه و بخش‌های فنی مانند تعلیق و پیشرانه خواهد داشت. مانند شیرون، دیوو هم نام خود را از یکی از راننده‌های قهرمان گرن پری‌های قبل از دوران جنگ جهانی به نام آلبرت دیوو گرفته است. او موفق شده بود دو بار پشت فرمان بهترین مدل‌های مسابقه‌ای بوگاتی قهرمان تارگا فلوریو شود.

بوگاتی از نام شیرون سعی کرده در این مدل استفاده نکند. یک منبع نزدیک به کمپانی گفته شرکت تصمیم گرفته با طراحی یک بدنه جدید، حتی با وجود پلت فرم مشترک بین دو ابرخودرو، آن را به مدلی متفاوت با شیرون تبدیل کند. دیوو همچنین بیشتر روی هندلینگ قوی‌تر و سرعت و شتاب بیشتر تمرکز کرده است. چیزی که می‌توانیم از این موضوع برداشت کنیم این است که بوگاتی دیوو از طراحی تهاجمی و قطعات آیرودینامیکی قوی‌تر، تعلیق سفت‌تر و همچنین وزن خالصی کم‌تر بهره خواهد برد.

تمامی این موارد در کنار هم به معنی ابرخودرویی بسیار قوی‌تر از حتی شیرون اسپرت می‌باشد. دیوو به احتمال زیاد از یک نسخه متفاوت همان پیشرانه ۸ لیتری ۴ توربو ۱۶ سیلندر W شکل با ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور موجود روی شیرون استفاده خواهد کرد. این ابرخودرو حدوداً ۶ میلیون دلار قیمت دارد و فقط ۴۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

در این تیزر ویدیویی، می‌توانیم بخش‌هایی از چراغ‌های عقب و همچنین سراگزوزهای دیوو را ببینیم. در واقع این دو مورد تنها بخش‌هایی از طراحی بدنه دیوو هستند که تاکنون دیده‌ایم. اوایل شهریور ماه منتظر رونمایی از این ابرخودرو جدید بوگاتی در کنار یک نسخه جدید سقف شیشه‌ای از شیرون باشید.

منبع ترجمه: carscoops

بوگاتی دیوو Bugatti Divo رونمایی شد + گالری تصاویر و ویدیو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar