اولین تصاویر از ۲۰۸ جدید پژو منتشر شد

یکشنبه 5 اسفند 97 ساعت 17:36
اولین تصاویر از 208 جدید پژو منتشر شد

اولین تصاویر از ۲۰۸ های جدید پژو در فضای مجازی منتشر شد.

نسل جدید سوپرمینی‌های پژو که مخاطبان بسیاری در بازارهای اروپایی دارد، با سیستم‌های بنزینی، دیزلی و پوشش تمام الکتریکی ارائه خواهد شد. احتمالاً نسخه الکتریکی این خودرو با جلوپنجره‌ای متفاوت ارائه خواهدشد و شما آن را در رنگ آبی می‌بینید.

طراحی ۲۰۸ های جدید خطوط تمیزتری را نسبت به برادران بزرگترش ۳۰۸ و ۵۰۸ دارد و در نمای جلو و انتهایی از چراغ‌های روزتاب LED بهره می‌برد که شبیه اثر پنجه حیوانات طراحی شده است.

در بین این تصاویر همچنین می‌توان فضای داخلی ۲۰۸ های آینده را هم مشاهده کرد که الگوهای ساختاری زبان طراحی آینده پژو برای خودروهای بزرگتر را داراست. فرمان کوچک دو پر، پشت آمپر دیجیتالی، فضای داخلی مشکی براق، اهرم تعویض دنده مشکی و صفحه نمایش بزرگ و گسترده از ویژگی‌های داخلی این خودرو هستند.

نسخه‌های جدید ۲۰۸ براساس طراحی CMP ائتلاف خودروسازان بزرگ فرانسه ساخته شده و پیش ‌بینی می‌شود نسخه الکتریکی این خودرو از سامانه انتقال قدرت "ئی- تنس‌های کراس ‌بک DS3" بهره ببرد. پیشرانه‌های الکتریکی ۱۳۴ اسب ‌‌بخاری با مجموعه باتری‌های ۵۰ کیلووات ساعتی یک ۲۰۸ جدید را براساس روش تست هماهنگ جهانی در سطح بین‌الملل با یک بار شارژ نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر پیش‌می‌برد.

پژو این خودرو را در ۵ مارس در نمایشگاه خودرویی ژنو معرفی می‌کند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar