خودرو جدید کراس اوور پورشه

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودرو جدید کراس اوور پورشه

کمپانی خودروسازی پورشه از جدید ترین خودرو هیبریدی کراس اوور خود موسوم به کاین هیبرید رونمایی کرد.

رانندگی با این اتومبیل در ۶ حالت گوناگون بر مبنای وضعیت جاده ممکن است.

علاوه بر این اتومبیل یادشده دارای ترمزهای اضطراری است که در وضعیت دشوار و پیش بینی نشده فعال شده و جان افراد را نجات می دهند.

قیمت پایه این اتومبیل ۷۹۹۹۰ دلار بوده و قدرت پیشرانه آن به ۴۵۵ اسب بخار می رسد. این پیشرانه ترکیبی از یک پیشرانه سه لیتری توربو وی ۶ و یک پیشرانه الکتریکی ۱۴.۱ کیلووات ساعتی است که نسبت به مدل پیشین همین اتومبیل ۴۰ اسب بخار بیشتر قدرت دارد.

سرعت صفر تا صد اتومبیل یادشده تنها ۴.۷ ثانیه است که برای یک اتومبیل هیبریدی کراس اوور و سنگین رکوردی خوب به حساب می آید. حداکثر سرعت اتومبیل یادشده ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است و در صورت استفاده از پیشرانه برقی صرف این رقم به حداکثر ۱۳۳ کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

وزن اتومبیل یادشده ۲۳۰۰ کیلوگرم بوده و برای نخستین بار در طراحی آن از چرخ های ۲۲ اینچی استفاده شده است. شارژ باتری های الکتریکی این اتومبیل به ۸ ساعت زمان نیاز دارد. اگر چه با استفاده از شارژر تقویت شده این رقم به تنها دو ساعت و نیم کاهش می یابد.

در صورت فعال کردن این اتومبیل در حالت ورزشی تنها از پیشرانه گازوئیلی استفاده می شود. در حالت Sport Plus هر دو پیشرانه گازوئیلی و الکتریکی فعال می شوند. در حالت هیبریدی راننده می تواند از قدرت پیشرانه ها بر مبنای نیاز خود استفاده و آنها را تنظیم کند. در حالت E-Power تنها پیشرانه الکتریکی و در حالت E-Charge و E-Hold هم از پیشرانه الکتریکی با کیفیت ها و تنظیمات گوناگون بهره گرفته می شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar