رونمایی از مدل جدید Tech Edition پژو ۳۰۸

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی از مدل جدید Tech Edition پژو 308

شرکت پژو از یک‌ تریم جدید با نام Tech Edition برای هاچ بک ۳۰۸ رونمایی کرده است. این تریم مجموعه‌ای از سیستم‌های کمکی رانندگی و آپشن های تکنولوژی پرزرق و برق را به صورت استاندارد ارائه می‌کند.

جدیدترین مدل خانواده ۳۰۸ جایگاهی بین دو تریم آلور و جی تی لاین دارد و با قیمتی ۱۴۵۰ پوند بیشتر نسبت به مدل‌های آلور، مواردی مانند پک سیستم‌های کمکی رانندگی، پک ایمنی و سیستم پژو کانکت SOS and Assistance را به صورت استاندارد روی خود دارد.

پک سیستم‌های کمکی رانندگی شامل تجهیزاتی مانند کروز کنترل هوشمند و ترمز اضطراری خودکار می‌شود. پک ایمنی مواردی مانند سیستم هشدار حواس پرتی راننده، نوربالای اتومات، سیستم تشخیص محدودیت سرعت، سیستم کمکی حفظ مسیر و سیستم تشخیص نقاط کور را به خودرو اضافه می‌کند.

از برخی تجهیزات و امکانات دیگر آن می‌توان به سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کمکی پارک، دوربین دنده عقب و سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای اشاره کرد. پدال‌هایی با روکش آلومینیومی و صندلی‌هایی با روکش طرح آلکانتارا از دیگر موارد قابل توجه آن هستند.

رونمایی از مدل جدید Tech Edition پژو 308

برخی تغییرات طراحی بدنه شامل ‌تریم کرومی پنجره‌ها و جلوپنجره، سقف پانوراما با قابلیت مات کردن الکتریکی و رینگ‌های ۱۷ اینچی می‌شود.

پژو ۳۰۸ Tech Edition در دو مدل هاچ بک و استیشن عرضه خواهد شد. این خودرو در هر دو بادی استایل، به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی یا ۱.۵ لیتری دیزلی و گیربکس شش دنده دستی یا هشت دنده اتومات این شرکت فرانسوی مجهز خواهد شد.

دیوید پیل، مدیر پژو بریتانیا در این مورد گفته: "اضافه شدن تریم Tech Edition به خانواده پژو ۳۰۰۸ به معنی ارائه تکنولوژی، ایمنی، راحتی و آسایش در یک پکیج ارزان قیمت برای مشتریان ماست.

رونمایی از مدل جدید Tech Edition پژو 308

لیست تجهیزات ایمنی و سیستم‌های کمکی رانندگی آن بسیار بلند بالا بوده و تمام آن چه که راننده‌ها برای تجربه یک سواری مدرن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می‌دهد. ۳۰۸ همیشه خودروی بسیار محبوبی بوده و مطمئن هستیم که اضافه شدن تریم Tech Edition به افزایش فروش آن کمک خواهد کرد."

آخرین مدل پژو ۳۰۸ هم اکنون در بازار حضور دارد و قیمت نسخه Tech Edition آن از ۲۲ هزار و ۴۰۰ پوند شروع می‌شود.

منبع ترجمه: motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar