رونمایی از میتسوبیشی L200 مدل ۲۰۱۹ با طراحی زیبا + تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 19 آبان 97 ساعت 02:35
رونمایی از میتسوبیشی L200 مدل 2019 با طراحی زیبا + تصاویر

خودروی سبک تجاری میتسوبیشی بیش از ۴۰ سال می‌باشد که در بازار حضور دارد و در طول همه این سال‌ها، ۵ نسل مختلف داشته است. طی این سال‌ها، برخی نسخه‌های کرایسلر و دوج نیز از این پیکاپ جذاب عرضه شده‌اند. مدل فعلی در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و اکنون شرکت فیس لیفت نیمه عمر آن را، برای افزایش فروش خودرو در سگمنتی بسیار متنوع رونمایی کرده است.

البته همان طور که در این تصاویر رسمی می‌بینید، این خودرو چیزی بیشتر از یک فیس لیفت عادی می‌باشد. کانسپت های جذاب و متفاوت میتسوبیشی که طی سال‌های اخیر دیده‌ایم، ظاهراً تأثیر خود را به خوبی روی L200 گذاشته‌اند و این خودرو کار ژاپنی فیس لیفت سنگینی را تجربه کرده است. طراحی بحث برانگیز بخش جلویی خودرو که شرکت از آن با عنوان «سپر دینامیک» یاد می‌کند ما را بسیار یاد اکلیپس کراس انداخته، هرچند از نظر ما این طراحی به این کراس آور بیشتر می‌آید.

تغییرات اعمال شده روی خودرو فقط به رخ آن محدود نشده و شاهد برخی تغییرات دیگر مانند گلگیرهای متفاوت هستیم. موردی که معمولاً روی خودروهای فیس لیفت میتسوبیشی نمی‌بینیم. در بخش عقب، خودرو ظاهری کاملاً عادی دارد و فقط شاهد به روزرسانی چراغ‌ها و همچنین یک سپر تغییر یافته هستیم.

به غیر از طراحی بدنه، در مدل فیس لیفت L200 شاهد اضافه شدن یک حالت آفرود هستیم که تنظیمات مختلفی برای جاده‌های خاکی، گلی، برفی، شنی و صخره‌ای دارد. با روشن کردن این حالت خودرو به خوبی تعادلی فوق العاده بین قدرت موتور، گیربکس و ترمزها ارائه می‌کند تا در شرایط جاده‌ای سخت چسبندگی چرخ‌ها افزایش یابد. سیستم کنترل حرکت در سربالایی هم در چنین شرایطی با کنترل الکترونیکی سرعت خودرو در جاده‌های لغزنده و شیب‌های تند می‌تواند بسیار مفید باشد.

L200 جدید به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی از سیستم پیش گیری تصادف شاخ به شاخ گرفته تا سیستم پیشگیری اولتراسونیک افزایش شتاب ناخواسته مجهز شده است. این سیستم جدید برای کاهش خطر آسیب سرنشین‌ها به دلیل فشردن اشتباهی و ناخواسته پدال گاز طراحی شده است. سیستم مانیتور نقاط کور نیز روی این خودرو در کنار مواردی مانند هشدار ترافیک عبوری عقب که از برخورد خودرو با موانع یا عابرین پیاده به هنگام دنده عقب رفتن پیش گیری می‌کند ارائه شده‌اند.

میتسوبیشی هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این خودرو منتشر نکرده، ولی گفته که گیربکس ۵ دنده اتومات آن را با یک جعبه دنده شش سرعته جایگزین کرده است. علاوه بر این، دیسک ترمز و کالیپرهای جلو بزرگ‌تر شده‌اند و برای افزایش کیفیت سواری، کمک فنرهای عقب خودرو را نیز میتسوبیشی تعویض کرده است.

میتسوبیشی L200 مدل ۲۰۱۹ که امروز در بانکوک رونمایی شد، از هفته آتی وارد بازار تایلند و بیش از ۱۵۰ کشور در سراسر دنیا خواهد شد.

منبع ترجمه: motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar