کانسپت E-Tron GT در فیلم Avengers 4 بازی می‌کند + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:19
کانسپت E-Tron GT در فیلم Avengers 4 بازی می‌کند + تصاویر

خودروی کانسپت آئودی E-Tron GT هفته پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد، ولی قرار نیست آن اتفاق آخرین باری باشد که ما این خودروی الکتریکی زیبا را می‌بینیم.

این بار به جای نمایشگاه، E-Tron GT قرار است در چهارمین قسمت از فیلم پرطرفدار و پرفروش Avengers که از تابستان آینده در سراسر جهان اکران می‌شود بازی کند. گفته می‌شود این فیلم یکی از بهترین، پرهزینه‌ترین و بالطبع پرفروش‌ترین فیلم‌های سال خواهد بود و آئودی می‌خواهد از این فرصت برای تبلیغ خودروی خود که مدل نهایی‌اش از سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شود استفاده نماید.

آئودی هنوز چیز زیادی در مورد نقش E-Tron GT در فیلم نگفته، ولی جالب است بدانید شرکت آئودی قبلاً نیز بارها در دیگر فیلم‌های مارول حضور داشته است. در اولین فیلم مرد آهنی تونی استارک با یک آئودی R8 و چند مدل دیگر رانندگی می‌کرد. در فیلم Captain America: Civil War هم شاهد حضور کانسپت پرولوگ آئودی بودیم. همین چند وقت پیش، آئودی A8 و TT در فیلم Spider-Man: Homecoming ایفای نقش کردند.

لینک های مفید : قیمت روز خودرو . قیمت محصولات ایران خودرو . قیمت محصولات سایپا

در شرایطی که آئودی حضور گسترده‌ای در دنیای سینمایی مارول دارد، ولی آن‌ها تنها خودروسازی نیستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. دو خودروی شورولت کوروت و سیلورادو در فیلم Captain America: The Winter Soldier حضور داشتند و آکورا هم حضوری فعال در فیلم Thor و Avengers داشته است.

داستان فیلم Avengers 4 که هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده همچنان یک راز سر به مهر است و فقط می دانیم که در ادامه داستان Avengers: Infinity War اتفاق می افتد.

این فیلم بالای ۲ میلیارد دلار فروش داشت و با توجه به کشته شدن برخی از ابرقهرمان‌ها در آن، هواداران سری Avengers بی صبرانه منتظر قسمت بعدی آن هستند. ابرقهرمان‌های زنده مانده مثل کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، ثور و هالک باید به جنگ Mad Titan رفته و اکنون که بیش از نیمی از موجودات دنیا کشته شده‌اند، اوضاع را تغییر بدهند.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar