افت تولید خودروهای الکتریکی آئودی

دوشنبه 2 اردیبهشت 98 ساعت 16:33
افت تولید خودروهای الکتریکی آئودی

آئودی به خاطر کمبود در باتری‌های مخصوص خودروهای برقی این کمپانی، تولید آن‌ها را کاهش داد.

کمپانی خودروسازی آئودی به دلیل کمبود باتری ویژه تولید خودروهای E-Tron خود را کاهش می‌دهد. بر اساس اسناد منتشر شده در یک روزنامه بلژیکی تا پبش از این قرار بود آئودی تا پایان سال ۲۰۱۹ شمار ۵۵۸۳۰ دستگاه از خودروهای مجهز به باتری E-Tron را تولید کند، اما پس از مواجه شدن با کمبود این باتری‌ها کمپانی آئودی تولیدات خود را کاهش داد و به رقم ۴۵۲۴۲ دستگاه رساند.

بررسی‌ها نشان داده است که این کمبود باتری مورد نیاز در کمپانی آئودی به دلیل کاهش تولیدات این نوع از باتری در کمپانی ال‌جی است. آل جی در همکاری مستقیم با کمپانی آئودی است و مسئولیت ساخت باتری خودروهای آئودی را دارد. یکی از مدیران ارشد آل جی در همین رابطه گفت: شرکتی که با LG همکاری داشته است و قطعات لازم برای باتری‌های E-Tron را تأمین می‌کند، بتازگی به خاطر پاره‌ای مشکلات قطعات مورد نیاز را ارسال نکرده و همین موضوع موجب کاهش شدید باتری‌های تولید LG شده است.

آئودی کراس اوور E-Tron را در اروپا به طور رسمی معرفی و عرضه کرده است، اما این خودرو هنوز در آمریکا معرفی نشده است و طبق برنامه این کمپانی تا ماه آینده به ایالات متحده آمریکا می‌رسد. با وجود مشکلات ایجاد شده در تأمین باتری خودرو، مدیران آئودی اصرار دارند تا پایان امسال شمار زیادی از خودروهای E-Tron را تولید کنند و به همین خاطر ساعات کاری مهندسان و متخصصان این کمپانی را از ۶ ساعت به ۸ ساعت افزایش دادند.

کارشناسان E-Tron عقیده دارند با توجه به مشکلات پیش آمده برای کمپانی آئودی به احتمال قوی تولید گسترده خودروی کراس اوور E-Tron این کمپانی تا پایان سال ۲۰۲۰ به تعوبق خواهد افتاد و آئودی نخواهد توانست تا به زودی به اهداف خود در زمینه عرضه گسترده این خودرو دست یابد. کراس اوور E-Tron کمپانی آئودی دارای یک باتری ۱۵۰ کیلو واتی است که توانایی زیادی به آینه خودرو بخشیده است و آن را قادر به طی مسافت‌هایی تقریباً طولانی کرده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar