تست رانندگی با شاسی بلند الکتریکی آئودی E-Tron + ویدیو

بروزرسانی در: دوشنبه 26 آذر 97 ساعت 19:29
تست رانندگی با شاسی بلند الکتریکی آئودی E-Tron + ویدیو

خودروی E-Tron اولین شاسی بلند باتری الکتریکی تولید انبوه شرکت آلمانی آئودی محسوب می‌شود. این خودرو با دیگر مدل‌های E-Tron به جز نام، چیز مشترک دیگری ندارد و در این سگمنت بازار، یکی از مدل‌های تازه وارد به حساب می‌آید.

این خودرو قدرت مورد نیازش را از دو موتور الکتریکی که هر کدام روی یک اکسل واقع شده تأمین می‌کند و به یک پک باتری ۹۵ کیلووات ساعتی مجهز شده است. در حالت اسپرت، خودرو صفر تا صد را در ۵.۷ ثانیه پر می‌کند که برای یک شاسی بلند با وزن ۲.۵ تن عددی فوق العاده می‌باشد.

حداکثر سرعت این خودرو نیز روی ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. طبق چرخه WLTP، آئودی E-Tron شاسی بلند با یک بار شارژ مسافتی بالای ۴۰۰ کیلومتر را می‌تواند طی کند.

از برخی تجهیزات مهم که به صورت استاندارد روی این خودرو ارائه شده می‌توان به سیستم تعلیق هوشمند، چراغ‌های LED، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی و یک پورت شارژ در هر دو سوی خودرو اشاره کرد. البته دوربین‌های کوچکی که جای آینه‌ها در روی خودرو می‌بینید به صورت آپشن ارائه شده‌اند.

سواری خودرو بسیار خوب است، فرمان عملکر خوبی از خود نشان می‌دهد، داخل کابین ظرفیت ۵ سرنشین بالغ وجود دارد و فضای بار آن در مقایسه با تسلا مدل ایکس بیشتر بوده ولی در برابر جگوار آی پیس کم‌تر است.

آیا دوست دارید بیشتر با سواری این خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی آشنا شوید؟ وب سایت Auto Trader برای مراسم رونمایی رسانه‌ای بین المللی این خودرو به ابوظبی رفته و برای آشنایی بیشتر با این خودرو، می‌توانید فیلم زیر را تماشا کنید.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar