رونمایی از نیسان تی ینا فیس لیفت در نمایشگاه بانکوک ۲۰۱۹ + تصاویر

چهارشنبه 14 فروردین 98 ساعت 20:42
رونمایی از نیسان تی ینا فیس لیفت در نمایشگاه بانکوک 2019 + تصاویر

نیسان تی ینا را ایرانی‌ها خیلی خوب می‌شناسند، سدان خوبی که در ایران بعد از ماکسیما آمد تا جای خالی برادر بزرگ‌ترش را پر کند. اکنون، شرکت نیسان از مدل فیس لیفت آن برای بازار شرق آسیا در نمایشگاه خودروی تایلند ۲۰۱۹ رونمایی کرده است. جالب است بدانید معرفی جهانی این خودرو پاییز سال ۹۷ انجام شده بود، ولی این خودرو نخستین بار است که در کشور تایلند رونمایی می‌شود. مدل فعلی تی ینا L33 که در بازار تایلند از سال ۲۰۱۳ حضور دارد در مقایسه با این نسخه فیس لیفت تغییرات زیادی نکرده است.

جالب این که تی ینا فیس لیفت دقیقاً ۳ سال بعد از رونمایی نسخه فیس لیفت برادر دوقلوی آمریکایی‌اش به نام نیسان آلتیما در آسیا شرقی رونمایی می‌شود. هم اکنون در آمریکا نسل جدیدی از آلتیما در بازار حاضر بوده و به فروش می‌رسد.

در هر حال، تی ینا فیس لیفت به جلوپنجره V Motion نیسان که به نوعی امضای شرکت محسوب می‌شود مجهز شده و شاهد استفاده از چراغ‌های جلوی LED و روز روشن بومرنگ مانند روی این خودرو هستیم. برخلاف رخ نسبتاً جدید و رینگ‌های ۱۸ اینچی تازه‌ای که روی خودرو به کار گرفته شده، دیگر بخش‌های آن از جمله طراحی قسمت عقب دست نخورده باقی مانده است.

رونمایی از نیسان تی ینا فیس لیفت در نمایشگاه بانکوک 2019 + تصاویر

طراحی کابین نیز دست نخورده باقی مانده، ولی نیسان اکنون مموری صندلی راننده را روی تمامی نسخه‌ها به جز مدل پایه ۲.۰XE ارائه می‌کند. موتورهای این خودرو نیز دست نخورده باقی مانده و شاهد عرضه یک نسخه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور در کنار یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۱۷۳ اسب بخار قدرت و ۲۳۴ نیوتن متر گشتاور هستیم. هر دو نسخه به یک گیربکس اتوماتیک ایکس ترونیک CVT متصل شده‌اند.

از نظر تجهیزات ایمنی، سدان بزرگ نیسان به مواردی مانند هشدار خروج از خط، مانیتور نقاط کور و دوربین ۳۶۰ درجه دید اطراف با قابلیت تشخیص اشیا در کنار شش کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، ترمز کمکی و سیستم کنترل پایداری در مدل‌های ۲.۰XL، ۲.۰XL Navi و ۲.۵XV Navi هستیم.

قیمت این خودرو در تایلند از ۱ میلیون و ۳۳۶ هزار بات برای مدل ۲.۰XE شروع شده و تا ۱ میلیون و ۴۲۶ هزار بات برای مدل ۲.۰XL و ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار بات برای مدل ۲.۰XL NAvi ادامه پیدا می‌کند. این نسخه به صفحه نمایش لمسی هفت اینچ با سیستم ناوبری مجهز شده است. گران قیمت‌ترین مدل ۲.۵XV بوده و قیمتی برابر با ۱ میلیون و ۶۷۴ هزار بات دارد. تی ینا فیس لیفت در بازار تایلند رقبای سرسختی مانند تویوتا کمری به روز شده و هوندا آکورد جدید را پیش روی خود می‌بیند.

منبع ترجمه: paultan

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar