رونمایی از کانسپت کوپه لینک ‌اند کو + تصاویر

بروزرسانی در: دوشنبه 3 دی 97 ساعت 06:04
رونمایی از کانسپت کوپه لینک ‌اند کو + تصاویر

با توجه به محبوبیت بالای ازدواج در سن پایین و نگهداری سگ در میان اهالی ایالت کالیفرنیای امریکا، طراح جوانی به نام تیانبو ما که دانشجوی مرکز هنر کالج طراحی این ایالت می‌باشد، یک تصویر رندر از کانسپت کوپه لینک ‌اند کو 0X طراحی کرده است.

این رندر جذاب که در وب سایت Behance منتشر شده، ترکیبی زیبا از یک خودروی کاربردی و طراحی فوق العاده جذاب می‌باشد.

با توجه به رویه نام گذاری مدل‌های لینک ‌اند کو که شامل مدل‌های ۰۱، ۰۲ و ۰۳ می‌شود، احتمالاً به راحتی می‌توانید نام این خودرو را اگر قرار بود وارد خط تولید شود حدس بزنید!

یکی از موارد قابل توجه در طراحی کانسپت کوپه 0X، فضایی می‌باشد که طراح برای نگهداری حیوانات خانگی مانند سگ در بخش عقب خودرو در نظر گرفته است. این طراح جوان می‌گوید عاشقان حیوانات خانگی مانند سگ در ایالت کالیفرنیا معمولاً خودروهای کراس اور خریداری می‌کنند. تیانبو ما البته این زوج‌های جوان را در یک کوپه جذاب تجسم کرده و نتیجه، خودروی کانسپت 0X می‌باشد. به عنوان یک کوپه الکتریکی، فضای زیادی در خودرو وجود دارد و طراح، از این فضا بخشی برای حیوان خانگی در عقب و قسمتی برای نگهداری بار در جلوی خودرو در نظر گرفته است.

در طراحی بدنه، تیانبو ما گفته که از اشیائی مانند چاقو، هدفون و قاشق و چنگال که در زندگی روزمره سروکار دارد الهام گرفته است. اگر نظر ما را بخواهید بدانید، نتیجه کار فوق العاده می‌باشد. خودرویی که در این تصویر رندر مشاهده می‌کنیم ترکیبی از یک خودروی کوپه جذاب، خاص و آینده نگرانه است. این کانسپت ما را به یاد مدل کانسپت نیسان ویژن گرن توریسمو ۲۰۲۰ هم می‌اندازد، البته این طراحی بسیار واقع گرایانه تر هم می‌باشد. از جذاب‌ترین بخش‌های طراحی کانسپت کوپه 0X می‌توانیم به درهای گالوینگ و طراحی بخش جلوی H شکل آن اشاره کنیم که هنگام شارژ شدن خودرو روشن می‌شوند.

هنوز معلوم نیست که آیا لینک ‌اند کو واقع ممکن است چنین خودروی کوپه‌ای را در آینده خواهد ساخت یا نه، ولی اگر قرار بر انجام این کار باشد، به احتمال زیاد شاهد همکاری این طراح جوان با لینک ‌اند کو خواهیم بود.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar