رونمایی نبکا هیبرید پلاس

بروزرسانی در: چهارشنبه 23 خرداد 03 ساعت 10:46
رونمایی نبکا هیبرید پلاس

همزمان با برپایی بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز شرکت ساخت و توسعه برقی نوین ماهان(نبکا) از "خودرو نبکا هیبرید پلاس" رونمایی و مشخصات فنی آن را اعلام کرد.

خودرو نبکا هیبرید پلاس یک محصول پلاگین هیبرید است که بصورت وارداتی از سوی شرکت نوین ماهان(نبکا) به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

این خودرو از سیستم خودران با ورژن ۲.۵ بهره می برد و با ظرفیت باتری ۲۱.۶۸ کیلووات، قابلیت پیمایش ۱۱۶۷ کیلومتر با باک بنزین پر و باتری با شارژ کامل را داراست.

درب صندوق عقب برقی هوشمند، چراغ لیزری با امکان روشن کردن تا مسافت ۳ متر، صندلی تختخوابشو(مخصوص راننده)، و فضای داخلی بسیار وسیع با قابلیت فعال سازی هوشمند که به شما امکان می دهد از مناظر لذت ببرید، از جمله امکانات جذاب این خودرو می باشد.

در ادامه مشخصات فنی خودرو نبکا هیبرید پلاس را با یکدیگر مرور می کنیم:

حداکثر توان موتور و گشتاور بنزینی به ترتیب ۱۱۰ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر اعلام شده است که قدرت تجمیعی و حداکثر گشتاور تجمیعی موتور برقی و بنزینی در نبکا هیبرید پلاس به ترتیب ۲۸۶ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر خواهد بود.

موتور برقی در این خودرو از نوع سنکرون آهن ربای دائمی و نوع باطری آن NCM می باشد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مستقل چند بازور است.

این خودرو پلاگین هیبرید از سیستم دیسکی خنک شونده در چرخ های جلو و سیستم چرخ های عقب بصورت دیسک بهره می برد که با سیستم ترمز هیدرولیکی/برقی به فرمان برقی نیز مجهز شده است.

سیستم ترمز ضد قفل(ABS)، سیستم کمکی ترمز(BAS)، سیستم کنترل کشش(TCS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی(ESC) و ایربگ راننده و سرنشین جلو از دیگر امکانات محصول تازه وارد شرکت خودرو برقی نبکا است.

این خودرو از گیربکس E-CVT بهره می برد که شتاب صفر تا صد آن ۸.۲ ثانیه می باشد و حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر را ثبت کرده است.

طول، عرض و ارتفاع خودرو نبکا هیبرید پلاس به ترتیب ۴۷۲۰، ۱۹۰۸ و ۱۷۰۱ میلی متر می باشد و این محصول با فاصله دو محور به طول ۲۸۰۰ میلی متر، دارای ۱۸۲۰ کیوگرم وزن است.

این خودرو با موتور به حجم ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی به یک موتور برقی با حداکثر ۱۳۰ کیلووات مجهز است و ظرفیت باک بنزین آن ۶۰ لیتر می باشد.

سیستم پایش فشار باد تایرها، ISOFIX، ایربگ راننده و سرنشین جلو، کروز کنترل، کروز کنترل تطبیقی، نگهداری بین خطوط، اخطار خروج از خط، پارک اتوماتیک، اخطار برخورد از جلو، ناوبری هوشمند یکپارچه، تابلوخوان، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، اتوهلد، کمک و کنترل در سرازیری(HDC)، دوربین ۳۶۰ درجه، ضبط تصاویر ۳۶۰ درجه، نمایش نقاط کور(BSD)، رادار پارک عقب، رادار پارک جلو، دروبین دنده عقب، حالت رانندگی اسپرت و استاندارد، هشدار سرعت و هشدار خواب آلودگی از جمله تجهیزات این خودرو به شمار می رود.

در خصوص امکانات خودرو وارداتی نبکا هیبرید پلاس باید به چراغ های جلو LED، سنسور نور، تنظیم برقی ارتفاع چراغ های جلو، سانروف پانوراما، پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع، آینه های جانبی برقی با گرمکن اتوماتیک، برف پاک کن عقب، ریل باربند، ریموت قفل مرکزی، ورود هوشمند، استارت دکمه ای، سیستم پیش گرم کننده باطری، سیستم پایش مداوم دمای باطری، فرمان چرمی، فرمان دارای کلیدهای کنترلی، تهویه مطبوع اتوماتیک، خروجی تهویه مطبوع در ردیف عقب، چراغ مطالعه سقفی، کنسول میانی مجهز به سردکن و تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت برقی اشاره کرد.

نبکا هیبرید پلاس همچنین از یک مانیتور ۱۲.۸ اینچی، کلاستر ۱۲.۳ اینچی، کامپیوتر سفری، بولوتوث، ۸ اسپیکر، ۲ پورت USB، منبع برق ۱۲ ولت، پورت شارژ سریع و آهسته، کنسول ردیف عقب و جمع شدن کامل صندلی های عقب بهره می برد.

شرکت ساخت و توسعه برقی نوین ماهان(نبکا)، تولید و عرضه خودرو برقی نبکا به بازار کشور را نیز بر عهده دارد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar