شکار بی ام و M8 در حال تست در جهنم سبز

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شکار بی ام و M8 در حال تست در جهنم سبز

ما بالاخره بی ام و سری ۸ جدید را توانستیم در قالب مدل M850i ببینیم. این خودرو قوی‌ترین و بهترین نسخه سری ۸ می‌باشد که موفق شده‌ایم آن را از نزدیک ببینیم. البته، عنوان قوی‌ترین و بهترین نسخه سری ۸ قرار نیست مدت زیادی در اختیار این مدل قرار داشته باشد و کمپانی، در حال انجام تست‌های نهایی خود روی مدل M8 است. خودرویی که علاوه بر قدرت موتور فوق العاده بالا و پرفورمنس بی نظیر، به تجهیزات بسیاری که از شاخه M این شرکت معمولاً انتظار می‌رود مجهز خواهد بود. امروز، ویدیویی جدید از بی ام و M8 در حال تست در پیست نوربورگ رینگ شکار شده است.

در این ویدیو، خیلی از جزئیات طراحی آن نمی‌توان سر در آورد، ولی به طور کلی ما ایده خوبی از آن داریم. پس از دیدن مدل نهایی M850i، اکنون تصور کردن طراحی نهایی M8 خیلی کار سختی نیست. این خودرو ظاهری مشابه با M850i خواهد داشت و تفاوت‌های آن‌ها، شامل ارتفاع پایین‌تر، طراحی جلوی تهاجمی‌تر و سقف فیبر کربنی می‌شود. M8 همچنین ۴ سراگزوز دارد.

M8 موجود در این ویدیو، با ابهت خاصی داخل پیست نوردشلایف نوربورگ رینگ در حال گشت زنی دیده می‌شود. تکان‌های بدنه آن بسیار کم بوده و خودرو سر پیچ‌ها، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. در این ویدیو، M8 مدلی بسیار سریع به نظر می‌رسد و این گونه هم هست. M8 به یک موتور هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو که احتمالاً یک نسخه از موتور استفاده شده روی M5 است مجهز شده و ۶۰۰ اسب بخار نیرو دارد.

صدای اگزوز این موتور واقعاً فوق العاده است. این صدا در ویدیو به سختی می‌توان شنید، ولی به طور کلی شبیه به صدای موتور هشت سیلندر خورجینی آ ام گ است. نکته‌ای که الان می‌خواهیم بگوییم شاید برای بسیاری از هواداران بی ام و یک توهین محسوب شود، ولی ما فقط واقعیت را بیان می‌کنیم. آ ام گ به ساخت موتورهای هشت سیلندر خورجینی با بهترین صدای اگزوز در دنیا معروف است. این که می‌بینیم بی ام و در تلاش برای رسیدن به چنین سطح از صدای اگزوز می‌باشد نکته‌ای بسیار خوب محسوب می‌شود.

هنوز نقد و بررسی روی سری ۸ جدید انجام نشده، ولی ما بی صبرانه منتظر M8 هستیم. پس از رانندگی با M5 جدید، تقریباً می‌توان حدس زد که M8 یک هیولا خواهد بود. تصور ما از M8، یک نسخه سریع‌تر، جذاب‌تر و دینامیک‌تر از M5 است.

منبع ترجمه: bmwblog

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar