شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون جدید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون جدید

یکی از اولین مدل‌های گروه خودروسازی فولکس واگن که سال ۲۰۱۲ روی پلت فرم MQB ساخته شد نسل سوم سئات لئون بود که اکنون به زمان بازنشستگی خود بسیار نزدیک شده است. این شرکت اسپانیایی اکنون سخت مشغول کار روی نسل جدید لئون بوده و این تصاویر جاسوسی جدید تأیید می‌کنند که مهندسان سئات با سرعت زیادی پروژه طراحی و توسعه نسل جدید لئون را پیش می‌برند.

تقریباً دو ماه پیش، تصاویر لئون جدید برای اولین بار منتشر شد، ولی نمونه تستی شکار شده پوشش استتاری سنگینی روی خود داشت و شرکت روی بدنه از پنل های قلابی پلاستیکی، یک جفت چراغ جلو که طراحی‌شان نهایی نشده بود و ترکیبی عجیب و غریب داخل کابین استفاده کرده بود. این نمونه تستی جدید بسیاری از پوشش‌های استتاری و پنل های پلاستیکی را از روی خود باز کرده و اکنون بخش‌های بسیار بیشتری از شکل بدنه واقعی آن را می‌توانیم ببینیم.

ابعاد کلی خودرو تقریباً در مقایسه با مدل فعلی دست نخورده باقی مانده، ولی به طور کلی طراحی بخش‌های مختلف تیزتر شده‌اند و خودرو ظاهری تهاجمی‌تر دارد. البته باید اشاره کنیم که با چند سانتی متر افزایش طول بین دو محور، نسل جدید لئون در مقایسه با مدل فعلی اندکی بزرگ‌تر خواهد بود. موضوعی که نهایتاً سبب افزایش فضای کابین و همچنین فضای بار خودرو می‌شود.

شکار تصاویر جاسوسی سئات لئون جدید

سئات قبلاً مدل سه در لئون را رونمایی کرده و با معرفی جهانی این خودرو، مدل هاچ بک ۵ در و استیشن سئات لئون جدید را هم خواهیم دید. طبق ادعای برخی منابع، یک کراس اور مبتنی بر لئون نیز در دستور کار مدیران سئات قرار گرفته و بعد از رونمایی جایگاهی پایین‌تر از آتکا در خانواده محصولات شرکت خواهد داشت.

در مورد خانواده پیشرانه‌های این خودرو، احتمالاً قابل توجه ترین نکته اضافه شدن یک پیشرانه پلاگین هیبریدی است. لئون به احتمال زیاد اولین مدل الکتریکی سازی شده سئات خواهد بود و فقط با تکیه بر نیروی باتری‌های خود می‌تواند ۵۰ کیلومتر مسافت طی کند.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar