معرفی تاکسی برقی GRE ایران خودرو

بروزرسانی در: یکشنبه 12 آذر 02 ساعت 10:07
معرفی تاکسی برقی GRE ایران خودرو

خودرو برقی که توسط ایران خودرو برای ناوگان حمل و نقل عمومی تهران و سایر کلانشهرها در نظر گرفته شده، به تهران رسید و به زودی شاهد حضور تاکسی‌های برقی در کلانشهرها خواهیم بود.

محصول برقی GRE  از مدل های معتبر کشور چین است که با مشخصات فنی، خودرویی مطلوب شبکه تاکسی رانی کشور و متناسب با نیازهای اساسی تاکسی رانان است و تجربه سفر درون‌شهری مناسبی را برای مسافران فراهم می‌کند.

این خودرو در ابعادی به طول ۴۶۷۵ سانتی متر، عرض ۱۸۳۵ سانتی متر و ارتفاع ۱۴۸۰ سانتی متر دارای فاصله محوری ۲۷۵۰ سانتی متر است.

معرفی تاکسی برقی GRE ایران خودرو

ظرفیت باتری این خودرو ۴۳.۹ کیلووات است که با یک بار شارژ کامل در شرایط استاندارد، قادر به پیمایش ۴۰۰ کیلومتر است. پیشرانه این خودرو قادر به تولید حداکثر توان ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر بوده و حداکثر سرعت آن ۱۴۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن نیز هفت ثانیه به ثبت رسیده است.

این محصول برقی وارداتی، دارای سه سال گارانتی یا ۱۰۰ هزار کیلومتر پیمایش بوده و باتری آن نیز دارای گارانتی شش ساله یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش است. گروه صنعتی ایران خودرو با دارا بودن گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش در کشور، شرایط ویژه ای را برای ارایه خدمات به این محصول در دوره گارانتی و وارانتی تدارک دیده است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar