رونمایی سیف خودرو از یک شاسی‌بلند جدید

چهارشنبه 20 اسفند 99 ساعت 10:12
رونمایی سیف خودرو از یک شاسی‌بلند جدید

سیف خودرو از یک شاسی بلند ۷ نفره جدید با برند SWM رونمایی کرد که در حال گذراندن مراحل تست و دریافت مجوزهای لازم برای حضور در بازار ایران است.

سیف خودرو که برند SWM را برای جایگزینی با محصولات بیسو و تعهدات معوق این محصول در سال گذشته به بازار معرفی کرده بود، امروز نسخه ۷ نفره این خودرو را برای رسانه های حوزه خودرو به نمایش درآورد.

این شاسی بلند چینی ایتالیایی که G05 نام دارد، با با طول ۴۷۵۰ میلیمتر، عرض ۱۸۶۰ میلیمتر، ارتفاع ۱۷۸۰ میلیمتر و فاصله بین دو محور ۲۷۵۰ میلیمتری در دسته شاسی بلندهای سایز بزرگ قرار می گیرد.

ترتیب صندلی های SWM G05 به نحوی است که فضای کافی برای ۷ سرنشین را فراهم می کند همچنین می توان با باز و بسته کردن دو صندلی ردیف سوم به افزایش فضای بار این خودرو اقدام کرد.

SWM G05 از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که حداکثر توان ۱۵۶ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی خودرو منتقل می کند.

SWM G05 در بازار فعلی ایران رقبایی قوی نظیر هایما S7 توربوشارژ را در برابر خود می بیند.

۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، جلو آمپر دیجیتال، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر عمودی لمسی، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، کامپیوتر سفر، سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی و سنسور نور بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو به عنوان یکی از نکات قابل توجه SWM G05 در ایران است.

 برند SWM یک شرکت فعال موتورسیکلت سازی است که از چند سال گذشته وارد حوزه خودرو شده است. همکاری این برند ایتالیایی با یک شرکت تجاری چینی موجب شده است تا این برند بتواند با سرعت بالایی در صنعت خودرو پیشرفت کند.

این برند مثل بورگوارد و ام جی تلاش بسیاری در برجسته کردن اصالت ایتالیایی SWM دارد و تلاش کرده است تا با بهره بردن از المان های ایتالیایی، اصل و نسب اروپایی خود را به مشتریان نشان دهد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar