رونمایی ون اینرودز بهمن موتور

سه شنبه 3 اسفند 00 ساعت 12:52
رونمایی ون اینرودز بهمن موتور

بیوک علیمرادلو؛ مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم مهمترنی هدف از عرضه ون اینرودز را ارائه جایگزین استانداردی به جای وانت هایی که اتاق های کارگاهی روی آن نصب می شود و همچنین تامین نیاز حمل و نقل برای کسب و کارهای نوین و دیجیتال عنوان کرد.

اینرودز از پیشرانه ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر بهره می برد و از زنجیر تایم نیز بهره می برد که نیاز به تعویض این قطعه را به حدود ۴۰۰هزار کیلومتر می رساند.

اینرودز همچنین به تجهیزات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، سیستم های ترمز ضد قفل ، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و کنترل کشش TCS نیز بهره می برد و با توجه به ظرفیت بار حدود ۷۲۵ کیلوگرم (۵.۱ متر مکعب) از سیستم فرمان برقی بهره می برد تا رانندگی در شرایط مختلف آسان باشد. از جمله دیگر امکانات این ون همچنین می توان به نمایشگر ۹ اینچی، دوربین ثبت وقایع روبرو و دوربین پارک در عقب اشاره کرد. فضای بار این ون توسط بهمن موتور با امکان عرضه کف آلومینیوم یا کف PVC با توجه به نوع کاربری مورد نیاز آماده عرضه شد.

ظرفیت تولید بهمن موتور برای این ون ۶ دستگاه در ساعت است و ۳۰۰ دستگاه نخستین به صورت SKD تولید خواهد شد. خط تولید اینرودز بر اساس اعلام مسئولان بهمن موتور از ابتدای سال ۱۴۰۱ آماده بهره برداری خواهد بود و میزان داخلی سازی آن تا سال ۱۴۰۲ به حدود ۴۱درصد خواهد رسید.

ون اینرودز با گارانتی ۲ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر و یک سال سرویس رایگان یا ۲۰ هزار کیلومتر به مشتریان عرضه خواهد شد و ۷۷ نماینده بهمن موتور در ۶۰ شهر آماده ارائه خدمات به این محصول خواهند بود. بهمن موتور قیمت این محصول را ۴۹۸ میلیون تومان اعلام کرده است و عرضه اولیه آن در ماه جاری آغاز خواهد شد و تحویل آن از اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar