معرفی لاماری ایما X

یکشنبه 25 تیر 02 ساعت 14:53
معرفی لاماری ایما X

برند لاماری و شرکت آرین پارس موتور بزودی نسخه فول آپشن لاماری ایما را با نام لاماری ایکس (X) به بازار عرضه می‌کند. لاماری ایکس به عنوان نمونه آپشنال مدل ایما با همان ظاهر و مشخصات فنی قبلی به فروش می‌رسد.

لاماری ایما نخستین کراس‌اوور مونتاژی شرکت آرین پارس موتور (با نام اصلی Forthing T5 EVO) و محصول شرکت چینی دانگ‌فنگ در مدت عرضه به بازار کشورمان با استقبال چشمگیری رو‌به‌رو شد. به واسطه طراحی بروز و اسپرت، این خودرو توانست طرفداران متعصبی را برای خود دست و پا کند. برند لاماری نخستین محصول مونتاژی خود را با امکانات پایه به بازار عرضه کرد و در ادامه وعده داد تا نمونه فول آپشن این خودرو نیز به بازار عرضه شود.

حال وعده لاماری محقق شده و نمونه آپشنال محصول ایما با نام جدید ایکس مونتاژ و وارد جاده‌های کشور می‌شود. لاماری ایکس بدون تغییر در مشخصات فنی و ظاهری، تنها با تعدادی آپشن ایمنی و رفاهی اضافه نسبت به خودروی ایما عرضه می‌شود.

در بخش آپشن های ایمنی و رفاهی، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ های LED جلو، صندلی های برقی جلو، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی راننده مجهز به سردکن و ماساژور، صندوق عقب برقی، سنسور پارک جلو، کلاستر با قابلیت شخصی‌سازی، نورپردازی داخلی کابین، قابلیت تیپ‌ترونیک گیربکس و تنظیمات صندلی شاگرد از عقب به لاماری X افزوده شده است.

در لاماری ایما هیچ یک از امکانات فوق وجود نداشت و این خودرو تنها یک ظاهر جذاب داشت. از امکانات پایه محصول لاماری ایما و ایکس می‌توان به کروز‌کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور پارک عقب، ترمزهای کمکی و ضد قفل، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی لایت، کلاستر دیجیتال و مانیتور یکپارچه، سنسور باران، دوربین عقب، ۶ کیسه های ایمنی هوا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک تک کاناله، صندلی برقی راننده، آینه های تاشو برقی و سقف پانوراما اشاره کرد.

لاماری ایکس X در بخش فنی همچنان به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو GDI با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر مجهز است. گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَرِ این خودرو اکنون به حالت تیپ ترونیک مجهز شده است؛ این قابلیت پیش تر در نسخه ایما وجود نداشت. شتاب صفر تا صد این خودرو توسط کمپانی ۹.۵ ثانیه اعلام شده است.

قیمت لاماری ایکس X در حدود ۲۰۰-۳۰۰ میلیون تومان گرانتر از لاماری ایما خواهد بود. این خودرو احتمالا در مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو و یا در قالب فراخوان تبدیل برای حواله‌داران لاماری ایما به بازار عرضه شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar