میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰: تولد دوباره یک سدان سایز متوسط

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
میتسوبیشی گالانت 2020: تولد دوباره یک سدان سایز متوسط

شرکت میتسوبیشی، مانند بسیاری از رقبای خود، به طور کامل بی خیال خودروهای سواری شده و به جای آن، فقط روی کراس اورها تمرکز کرده است. در واقع، فقط مدل ارزان قیمت میراژ است که تنها مدل سواری در مجموعه بازار آمریکای میتسوبیشی حضور دارد و دیگر اعضای آن را کراس اورهایی مثل اوتلندر، اوتلندر اسپرت و اکلیپس کراس تشکیل می‌دهند. آیا این شرکت می‌خواهد بازار سدان خود را دوباره باز پس بگیرد؟

آیا در همین راستا این شرکت می‌خواهد مدل گالانت را از نو زنده کند؟ در این صورت، گالانت جدید به احتمال زیاد ظاهری شبیه به این خودرو خواهد داشت. این تصویر رندر را فردی به نام گابریل گونزالس طراحی کرده و یک دستگاه میتسوبیشی گالانت مدل ۲۰۲۰ را به ما نشان می‌دهد. به گفته وی، در طراحی این مدل از آخرین عناصر طراحی این خودروساز ژاپنی در قالب یک مدل سدان ۴ در استفاده شده است.

میتسوبیشی گالانت 2020: تولد دوباره یک سدان سایز متوسط

گالانت خانواده‌ای از مدل‌های میتسوبیشی بود که بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۲۰۱۲ یکی از پرفروش‌ترین خودروهای این شرکت محسوب می‌شد. در طول این سال‌ها، در ۹ نسل مختلف انواع مدل‌های کوپه، سدان، هاچ بک و استیشن گالانت توسط میتسوبیشی تولید شد. در سال ۲۰۰۲، میتسوبیشی تقریباً ۱۰۰ هزار دستگاه انواع مدل‌های گالانت توانست بفروشد، ولی فروش سالانه این خودرو در آمریکا به سال ۲۰۰۹ فقط به ۱۲ هزار دستگاه کاهش پیدا کرده بود. به همین دلیل مسئولان شرکت سه سال بعد آن را از خط تولید خارج کردند.

داستان در مورد سدان های سایز متوسط ارزان قیمت بازار نیز این گونه بوده است. این موضوع به احتمال زیاد، حداقل در آینده نزدیک تغییری نخواهد کرد. نه تا زمانی که کراس اورها هندلینگی مشابه سورای ها دارند و در عین حال، فضای بار و سرنشین و قابلیت‌های بیشتری ارائه می‌کنند.

ولی اگر اوضاع طی چند سال آینده تغییر کند، میتسوبیشی و شرکای جدید آن در رنو - نیسان بدون شک گالانت را دوباره زنده خواهند کرد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar