نسل دوم نیسان جوک تابستان آینده می‌آید + تصاویر

بروزرسانی در: دوشنبه 19 آذر 97 ساعت 17:26
نسل دوم نیسان جوک تابستان آینده می‌آید + تصاویر

شرکت نیسان قرار بود نسل جدید جوک را پاییز امسال رونمایی کند، ولی معرفی آن طبق گزارش‌ها تا سال آینده به تعویق افتاده است.

به گزارش اتو اکسپرس این خودرو که انتظار می‌رود تابستان ۲۰۱۹ رونمایی شود، روی پلت فرم CMF-B گروه رنو نیسان ساخته خواهد شد.

با این کار، نیسان جوک می‌تواند پیشرانه‌های جدیدی به دست آورده و ظاهراً شرکت یک نسخه هیبریدی هم در دست طراحی دارد. این مدل هیبریدی از همان پیشرانه افزایش دهنده ظرفیت پیمایش استفاده خواهد کرد که سه سال پیش روی کانسپت Gripz رونمایی شده بود.

نسل دوم نیسان جوک تابستان آینده می‌آید + تصاویر

در حالی که نسخه الکتریکی سازی شده این خودرو را شرکت برای تطابق با استانداردهای سخت گیرانه میزان آلایندگی مجبور است بسازد، نیسان جوک نسل دوم مدل‌های بنزینی و دیزلی مختلفی هم خواهد داشت. نسل جدید جوک، با یک موتور ۱.۵ لیتری دیزلی در کنار یک موتور کوچک‌تر ۱ لیتری بنزینی قرار است وارد بازار شود. یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۷ اسب بخار قدرت نیز بعدها رونمایی خواهد شد.

از نظر طراحی، نیسان جوک همچنان یک مدل خاص بوده و خیلی شبیه به مدل‌های عادی بازار نیست. به لطف طراحی خاص آن، نسل جدید نیسان جوک هم در خیابان به راحتی قابل شناسایی خواهد بود. در طراحی بخش جلوی خودرو شاهد برخی تغییرات از جمله افزایش ارتفاع چراغ‌ها خواهیم بود و باقی موارد تقریباً می‌توان گفت دست نخورده قرار است باقی بمانند.

نسل دوم نیسان جوک تابستان آینده می‌آید + تصاویر

با افزایش اندک طول بین دو محور که فضای بیشتری را در اختیار سرنشین‌های ردیف عقب قرار می‌دهد، نیسان جوک ۲۰۲۰ گفته می‌شود از یک کابین بسیار تغییر یافته بهره می‌برد. مواد اولیه با کیفیت‌تر در کنار سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو در کنار گزینه‌ها و آپشن های سفارشی سازی بیشتر در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

قبل از رونمایی تابستانی نسل دوم جوک، گفته می‌شود نیسان قصد دارد پیش نمایشی از آن را در قالب یک خودرو کانسپت در معرض نمایش عموم قرار بدهد.

مدل‌های بازار اروپای نسل جدید جوک همانند نسل اول این خودرو در کارخانه شرکت در ساندرلند بریتانیا تولید خواهد شد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar