نگاهی به لکسوس UX قبل از ورود به بازار + ویدیو

سه شنبه 29 آبان 97 ساعت 19:38
نگاهی به لکسوس UX قبل از ورود به بازار + ویدیو

شرکت لکسوس با مدل جدید UX در حال وارد شدن به سگمنت شاسی بلندهای کوچک لوکس است و قصد دارد با این کار، بخشی از سهم بازار خودروهایی مانند بی ام و ایکس ۱، مرسدس GLA و ولوو ایکس سی ۴۰ را به خود اختصاص دهد.

این خودرو که مبتنی بر پلت فرم جدید GA-C شرکت ساخته شده، به لطف یک مرکز ثقل بسیار پایین و سیستم تعلیق تقویت شده می‌تواند سواری بسیار نرم و راحت و در عین حال جذابی را در اختیار راننده قرار بدهد.

این خودرو در بازار آمریکا با دو آپشن پیشرانه روانه بازار خواهد شد. در مدل دیفرانسیل جلوی UX 200 خودرو قدرت مورد نیازش را از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری جدید با ۱۶۹ اسب بخار نیرو و ۲۰۴ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند و به یک گیربکس DCVT مجهز شده که در مقایسه با دیگر جعبه دنده‌های سی وی تی، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

مدل دوم UX 250h دو دیفرانسیل است که از نسل جدید پیشرانه هیبریدی Hybrid Drive شرکت لکسوس استفاده می‌کند. با خروجی ترکیبی ۱۸۱ اسب بخاری، این سیستم هیبریدی جدید از ترکیب پیشرانه ۲ لیتری بنزینی مذکور و دو موتور الکتریکی ساخته شده و طبق ادعای لکسوس، UX 250h مدل ۲۰۱۹ را به کم مصرف‌ترین شاسی بلند هیبریدی دنیا تبدیل کرده است. کوچک‌ترین شاسی بلند هیبریدی بکسوس به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در اتوبان ۶.۲ لیتر و در شهر ۵.۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

داخل کابین شاهد استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بسیار تجهیزات و تکنولوژی‌های مختلف هستیم. فضای سرنشین به قدری کافی است که ۴ نفر بالغ به راحتی بتوانند داخل آن بنشینند.

وب سایت کلی بلو بوک اعتقاد دارد UX در سگمنت خود یکی از بهترین‌هاست، البته شاید در این بخش از بازار اسپرت ترین یا جادارترین خودرو نباشد، ولی بدون شک نظر خیلی‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar