نگاهی به ۶ خودروی برتر اکانت اینستاگرام دواین جانسون

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به 6 خودروی برتر اکانت اینستاگرام دواین جانسون

دواین جانسون، که همه وی را به اسم راک بیشتر می‌شناسند، از کشتی گیران اسبق آمریکایی و بازیگر مشهور و پرکار این روزهای سینمای هالیوود است و همان طور که حدس می‌زدید، هر جا که او باشد کلی خودروی بسیار قوی و باحال را پیدا خواهید کرد. در عین حال، در اکانت اینستاگرام خود، دواین جانسون از همه چیز عکس‌های مختلفی می‌گذارد، از صحنه‌های ضبط فیلم گرفته تا باشگاه بدنسازی و غذاها، عکس‌های متفاوتی را در اکانت اینستاگرام راک می‌توانید پیدا کنید، ولی گاهی اوقات، وی تصاویری از خود در کنار برخی خودروهای بسیار خوب و گران قیمت را هم می‌توانید پیدا کنید. در این مطلب، نگاهی خواهیم انداخت به برخی از برترین خودروهای اکانت اینستاگرام دواین "راک" جانسون!

۶ – پاگانی هوایرا

برای مراسم رونمایی از فصل دوم سریال Ballers که از شبکه HBO پخش می‌شود، دواین جانسون با یک پاگانی هوایرا به مراسم آمد. فقط ۱۰۰ دستگاه از این خودرو در دنیا تولید شده است و دواین ادعا می‌کند مدل وی قادر می‌باشد ظرف مدت ۲.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

۵ - فورد اف ۱۵۰ کاستوم

راک دوست دارد وقتی که داخل جت شخصی خود در حال سفر به محل ضبط فیلم بعدی‌اش نیست، با تراک فورد اف ۱۵۰ سفارشی سازی شده خود به گشت و گذار بپردازد. وی اسم این خودرو را "اسب سیاه" گذاشته و اگر نظر ما را بپرسید، این خودرو برای فردی در اندازه و ابعاد دواین جانسون کاملاً مناسب است.

۴ - لامبورگینی هوراکان

همین چند وقت پیش بود که دواین جانسون در ونکوور کانادا مشغول فیلم برداری فیلم جدید خود به نام آسمان خراش بود. زمانی که جانسون در ونکوور حضور داشت، وی با برخی از هواداران پروپا قرص خود ملاقات کرد و سپس تصویری از یکی از طرفداران خود در اینستاگرام منتشر کرد. در این تصویر و آن پشت، شما می‌توانید یک لامبورگینی هوراکان فوق العاده زیبا را ببینید.

۳ - فورد اکسپلورر

سال ۲۰۱۶ بود که دواین جانسون، برای هدیه کریسمس پدرش، یک دستگاه فورد اکسپلورر برای او خریداری کرد. البته یک مورد دیگر که به نظر می‌رسد این که، احتمالاً دواین از آن جایی که به عنوان سفیر برند فورد فعالیت می‌کند، هیچ پولی بابت این خودرو به شرکت فورد پرداخت نکرده است.

۲ - تراک کاستوم مانستر

چند سال پیش، جانسون با همکاری دوست قدیمی خود، کوین هارت، مشغول ضبط فیلمی به نام Central Intelligence بودند. به منظور تبلیغ این فیلم، این تراک غول آسایی که می‌بینید ساخته شد. دواین جانسون و کوین هارت داخل این تراک بزرگ به مراسم خیریه Kind Campaign رفتند. نکته جالب در مورد این تراک، طراحی چهره راک روی آن است.

۱ - فراری لافراری

اگر سری به اکانت اینستاگرام دواین جانسون زده باشید، قطعاً دیده‌اید که تعداد عکس‌های خودرویی فوق العاده زیاد هستند. ما برای این مطلب قصد داشتیم شش مدل برتر را به شما نمایش دهیم و بر سر این که کدام مدل می‌تواند رتبه اول این مطلب وب سایت زوم فور کار را به خود اختصاص دهید، بسیار بحث کردیم. چه کسی است که بتواند از کنار این فراری لافراری سفید عبور کند؟ بدون شک، دواین در زندگی خود، خودروهای فوق العاده ای دارد و بعدها، ممکن است بیشتر به کلکسیون‌ خودرو وی بپردازیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "نگاهی به ۶ خودروی برتر اکانت اینستاگرام دواین جانسون"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

ولی من پژو ۲۰۶ رو ترجیح می‌دم.

رسته کار
مهمان

دارندگی یو برازندگی