هیوندای ونیو ۲۰۲۰ در نیویورک رونمایی می‌شود + ویدیو

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 05:32
هیوندای ونیو 2020 در نیویورک رونمایی می‌شود + ویدیو

با برگزاری فوق العاده موفقیت آمیز نمایشگاه خودروی ژنو، این روزها شرکت‌های خودرویی، رسانه‌ها و مردم در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودرویی بزرگ بعدی هستند. با نگاهی به تقویم خودرویی امسال، نمایشگاه بزرگ بعدی نیویورک است که تقریباً یک ماه بعد کار خود را قرار است شروع کند. در این نمایشگاه، شرکت هیوندای ظاهراً از یک کراس آور کوچک جدید رونمایی خواهد کرد. همان طور که قبلاً این برند کره‌ای اعلام کرده بود، مدل جدید جایگاهی پایین‌تر از کونا در خانواده محصولات هیوندای دارد و قرار است نقش کراس آور پایه کمپانی را بازی کند.

امروز، شرکت هیوندای با انتشار یک تصویر تیزر اعلام کرده که نام این کراس آور کوچک جدید ونیو خواهد بود و شرکت با آن خریداران جوان شهری را هدف گرفته است. کمپانی هنوز تمایل زیادی برای ورود به جزئیات خودرو ندارد، ولی گفته که به این دلیل اسم ونیو را برای این خودرو انتخاب کرده که قصد دارد مردم توجه بیشتری به کابین این خودرو، که ظاهراً تمرکز زیادی روی طراحی آن انجام شده داشته باشند.

طبق گزارشی که اندکی بیش از یک ماه پیش توسط موتور ترند منتشر شده بود، هیوندای ونیو برخلاف طراحی آینده نگرانه کونا، از عناصر طراحی عادی‌تری استفاده می‌کند. سانگ یوپ لی، مدیر مرکز طراحی جهانی هیوندای در نامیانگ کره جنوبی گفته که کوچک‌ترین کراس آور هیوندای ظاهر بسیار متفاوتی با کونا خواهد داشت و از یک طراحی بدنه جعبه‌ای و جسورانه بهره می‌برد.

ما از قبل می‌دانستیم که این کراس آور کوچک جدید روی پلت فرم کونا ساخته نخواهد شد. هیوندای قصد دارد این خودرو را وارد بازار آمریکای شمالی کند و ظاهراً برنامه‌های زیادی برای آن دارد. خودروی جدید هیوندای ونیو جدیدترین عضو خانواده در حال گسترش محصولات هیوندای محسوب می‌شود. اخیراً شرکت یک شاسی بلند بزرگ هفت سرنشین با سه ردیف صندلی به نام پالیسید را رونمایی کرده بود. کیا که برند خواهد هیوندای محسوب می‌شود نیز این روزهای مجموعه شاسی بلندها و کراس اورهای خود را با مدل‌هایی مانند تلوراید گسترش می‌دهد. مدل ویژه بازار اروپای اکسید و تاسکر که مختص بازار آمریکا طراحی شده‌اند هنوز رونمایی نشده‌اند. کیا تاسکر به احتمال زیاد ماه آینده همراه با هیوندای ونیو در نیویورک رونمایی خواهد شد.

شرکت هیوندای مدل جدید ونیو ۲۰۲۰ را روز ۱۷ آوریل در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی جهانی می‌کند.

منبع ترجمه: موتور وان

خودروهای ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar