رونمایی کامیون باری و اتوبوس شهری دیما

دوشنبه 29 آذر 00 ساعت 12:28
رونمایی کامیون باری و اتوبوس شهری دیما

گروه خودروسازی مایان سابقه تولید و عرضه کامیونت های میتسوبیشی فوسو با کاربری های متنوع را طی سال های گذشته داشته است و همچنین مدتی قبل از کشنده دیما به عنوان محصول جدید در شرکت زیرمجموعه دیما دیزل این گروه رونمایی شد.

حال مایان و شرکت دیما دیزل به عنوان عضو زیرمجموعه این گروه، با سنجش نیازهای بازار و ارگان های مختلف دو محصول جدید را آماده عرضه به بازار کرده است که به گفته عادل مصطفوی؛ مدیر کارخانه این گروه هر دو محصول از نظر استراتژیک تازه های زیادی را برای بازار ایران دارند.

مصطفوی ضمن اشاره به متمایز بودن شاسی ۸ متری کامیون باری دیما گفت: این کامیون ۱۹ تن است و از پیشرانه ای با حداکثر توان ۲۸۵ اسب بخار بهره می برد و طبق مطالعات بازاری که انجام داده ایم، طی دو سه سال اخیر، خلاء بزرگی در زمینه عرضه کامیون بار یدر این رنج و ابعاد داشته ایم و همچنین طول شاسی این کامیون باری آن را از رقبا متمایز می کند و معتقدیم تفاوت های این کامیون موجب مشخص شدن جایگاه آن در بازار خواهد شد.

اتوبوس شهری دیما

مایان همچنین نخستین محصولش در کلاس اتوبوس را نیز در این نمایشگاه رونمایی کرد که ظرفیت ۳۴ سرنشین را دارد و به گفته مدیر کارخانه این گروه؛ از نظر سطح آسایش برای مسافران برتری های ویژه ای نسبت ره رقبا ارائه می کند. مصطفوی در تشریح مزیت های این اتوبوس شهری گفت : این اتوبوس با پیشرانه ۳۴۰ اسب بخاری و آپشن های متعددی نظیر قابلیت زانو زدن برای سهولت در سوار و پیاده شدن مسافران با قیمت حدود ۳.۶ تا ۳.۷ میلیارد تومان و همسطح با رقبای هم کلاسش قابلیت عرضه به ارگان ها را دارد و در طراحی آن نیازهای کمیته فنی اتوبوسرانی و شرکت های فعال نیز در نظر گرفته شده است. به گفته مصطفوی دیما دیزل هم اکنون این محصول را در تیراژ ۵ دستگاه در روز به تولید می رساند و در صورت افزایش تقاضا، این تیراژ تا ۱۲ دستگاه در روز قابل افزایش است.

گروه خودروسازی مایان از بهمن ماه سال جاری فروش این دو محصول جدید را آغاز خواهد کرد.

کاتالوگ کامیون باری دیما

کاتالوگ کامیون باری دیما

 عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar