رونمایی از ام وی ام X22 پرو + قیمت قطعی

بروزرسانی در: جمعه 5 آذر 00 ساعت 20:53
رونمایی از ام وی ام X22 پرو + قیمت قطعی

دقایقی قبل مراسم رونمایی خودرو جدید ام وی ام ایکس۲۲ پرو از سوی مدیران خودرو انجام شد. ام وی ام X22 پرو که نسل دوم X22 در ایران شناخته میشود از لحاظ ظاهری ، کابین و فنی با تغییراتی زیادی روانه بازار خواهد شد.

 کابین این خودرو مشخصه‌های جدیدی را ارائه خواهد کرد. طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوه‌ای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو ۵ فیس‌لیفت دارد. داشبورد اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا وی کنترل بهتری روی ابزارها و ادوات خودرو داشته باشد.

بسیاری از کلیدهای فیزیکی نیز حذف شده‌اند و تنها راه ارتباطی کاربر با نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از طریق لمس ممکن خواهد بود. فرمان دی کات مشخصه جدید دیگری در کابین ام وی ام X22 پرو است که به دکمه‌های کنترلی نیز مجهز شده است. در نهایت پشت آمپر دیجیتالی سبب می‌شود تا بیننده حس کند به راستی با خودرویی مدرن و امروزی مواجه شده است. حجم صندوق عقب این خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان ۴۲۰ لیتر فضا برای قرار دادن لوازم خود در اختیار خواهید داشت، همچنین کابین برای قرارگیری چهارسرنشین بزرگسال فضای کافی را ارائه می‌کند.

ایکس۲۲ پرو مجهز به مانیتور ۹ اینچی بزرگ بوده و میتواند لذت استفاده از تکنولوژی را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. مانیتور ۹ اینچی X22pro دارای رابط کاربری فوق العاده برای استفاده و دسترسی آسان به تمامی کاربری ها می باشد. همچنین مانیتور ۹ اینچی X22 pro  امکان اشتراک گذاری تصاویر گوشی شما با مانیتور را دارا می باشد و می توانید از نرم افزار های گوشی خود با صفحه نمایش بزرگ استفاده نمایید.

ظاهر ام وی ام X22 پرو در نمای جلو شباهت غیرقابل انکاری به هیوندای کونا دارد اما طراحان با استفاده از چند المان ساده، موفق شده‌اند تا خود را از اتهام کپی برداری تبرئه کنند. بیشترین تغییرات ظاهری ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه پیشین، سهم قسمت جلو خودرو شده و نواحی جانبی و عقبی تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند. در مجموع خودرو X22 یک طراحی عامه پسند دارد و از فروش خوبی در بازار ایران برخوردار است.

در مراسم رونمایی این خودرو که ساعت ۱۸ امروز جمعه ۵ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار شد قیمت نهایی X22 پرو اکسلنت ۵۸۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان مشخص شد و فروش آن از فردا شنبه ۶ آذرماه در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو آغاز میشود. ام وی ام X22 پرو با پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربوشارژ با قدرت ۹۸ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور ارائه خواهد شد.

گیربکس این خودرو از نوع سی‌وی‌تی ۹ سرعته می باشد. نسل جدید گیربکس ۹ سرعته CVT خودرو سبب تعویض دنده نرمتر و بهینه تر می گردد. گیربکس این خودرو دارای راندمان ۹۲.۵ درصد می باشد. مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو حدود ۸.۵ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود و شتاب صفر تا صد رسمی آن نیز ۱۴.۲ ثانیه اعلام شده است.

تصاویر ام وی ام X22 پرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar