استخدام طراح و خالق بوگاتی ویرون در شرکت رولز رویس

یکشنبه 11 فروردین 98 ساعت 19:10
استخدام طراح و خالق بوگاتی ویرون در شرکت رولز رویس

شرکت رولز رویس دیروز خبر استخدام جوزف کابان به عنوان رئیس جدید بخش طراحی خود خبر داد. کابان از سال ۲۰۱۷ به عنوان سرطراح شرکت بی ام و فعالیت می‌کرد. با کناره گیری کابان از این سمت، دوماگوی دوکچ، رئیس طراحی بی ام و i و بی ام و M به عنوان سرطراح کل برند بی ام و از ابتدای ماه آوریل فعالیت خواهد کرد.

کابان یکی از باتجربه‌ترین و بهترین طراحان خودرویی بازار است که در گذشته برای گروه خودروسازی فولکس واگن فعالیت کرده است. جالب است بدانید این طراح ۴۶ ساله اهل اسلواکی یکی از جوان‌ترین طراحانی بود که موفق شد در سن ۲۰ سالگی وارد گروه فولکس واگن شود. وی به عنوان مسئول طراحی پروژه بوگاتی ویرون، وظیفه طراحی بدنه این ابرخودروی دوست داشتنی را بر عهده داشت.

با موفقیت بزرگی که وی در این پروژه به دست آورد، در ادامه فعالیتش کابان موفق به فعالیت در سمت سرطراح برندهایی مانند آئودی و سپس اشکودا شد. زبان طراحی فعلی این برند اهل جمهوری چک نتیجه کار جوزف کابان می‌باشد. از جمله خودروهای دیگری که توسط جوزف کابان خلق شده‌اند می‌توان به اشکودا اکتاویا، فابیا و کودیاک و همچنین فولکس واگن لوپو و سئات آروسا اشاره کرد.

استخدام طراح و خالق بوگاتی ویرون در شرکت رولز رویس

تورستن مولر اوتووس، مدیرعامل رولز رویس در این باره گفته: «جوزف کابان یک طراح فوق العاده با استعداد با سابقه‌ای بسیار خوب و توانایی‌هایی استثنایی است. به عنوان بهترین استودیوی طراحی خودروهای لوکس دنیا، برای ما موفقیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود که می‌توانیم بهترین و با استعدادترین طراحان خودرویی دنیا را به مجموعه خود جذب کنیم.»

آدرین فن هویدونک، سرطراح گروه بی ام و در این باره گفته: «تیم طراحی رولز رویس خودروهایی فوق العاده و دیگر اشیاء لوکس بسیاری را طراحی می‌کنند. من کاملاً مطمئنم که جوزف کابان آینده‌ای بسیار روشن برای این تیم فوق العاده رقم خواهد زد.»

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar