آئودی A5 و S5 مدل ۲۰۲۰ قیمت گذاری شدند

جمعه 27 دی 98 ساعت 01:50
 آئودی A5 و S5 مدل 2020 قیمت گذاری شدند

شرکت آئودی با نزدیک شدن به زمان ورود A5 و S5 مدل ۲۰۲۰ به بازار، این شرکت جزئیات قیمتی آن در بازارهای مختلف جهانی را اعلام کرده است. همزمان با این مورد اکنون ما اطلاعات کاملی در مورد پیشرانه‌ها و امکانات و تجهیزات این خودروها نیز داریم. مدل پایه آئودی A5 مدل ۲۰۲۰ کوپه قیمت پایه‌ای معادل ۴۳ هزار و ۸۹۵ دلار دارد قیمت مدل قوی‌تر S5 از ز ۵۲ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود. این قیمت‌ها شامل هزینه نمایندگی ۹۹۵ دلاری نیز است.

خانواده به روز شده آئودی A5 مدل ۲۰۲۰ که جزئیات کامل آن در ماه سپتامبر منتشر شد، مانند دیگر خودروسازهای آلمانی ولی خبری از جزئیات مدل‌ها و تریم های آن در بازارهای غیر اروپایی نبود.

هر دو مدل A5 و S5 در سه بادی استایل شامل کوپه دو در، کبریولت دو در و اسپرت بک پنج در روانه بازار خواهند شد. هر کدام از این خودروها نیز در سه تریم مختلف شامل پرمیوم، پرمیوم پلاس و پرستیژ فروخته خواهند شد.

خبر خوب اینجاست که شکل بدنه تغییری در قیمت ایجاد نمی‌کند و هر دو مدل کوپه و اسپرت بک A5 و S5 قیمت مشابهی دارند. تنها مدل‌های کبریولت افزایش قیمت دارند.

به عنوان مثال قیمت A5 کبریولت از ۵۰ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود. S5 کبریولت از سوی دیگر با قیمت پایه ۶۱ هزار و ۱۹۵ دلاری گران‌ترین مدل خانواده محسوب می‌شود. در این مدل نیز تریم پرستیژ گران‌ترین نسخه بوده و ۶۹ هزار و ۵۹۵ دلار قیمت دارد. به نظر ما در مدل سال آینده می‌توانیم انتظار قیمت بالای هفتاد هزار دلار برای این خودرو داشته باشیم.

 آئودی A5 و S5 مدل 2020 قیمت گذاری شدند

تمام مدل‌ها و تریم های A5 به موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور مجهز هستند و از یک گیربکس هفت دنده اتومات نیز بهره می‌برند. مدل S5 به موتور قوی‌تر ۳ لیتری توربو شش سیلندر خورجینی با ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور و یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز شده است. هر دو مدل به طور استاندارد به سیستم دو دیفرانسیل کواترو مجهز هستند. در بازارهای جهانی از جمله آمریکا خبری از پیشرانه‌های TDI آئودی برای این خودرو نیست.

 آئودی A5 و S5 مدل 2020 قیمت گذاری شدند

بیشترین تغییرات اعمال شده روی خانواده A5 و S5 بیشتر داخل کابین انجام شده و به عنوان مثال، سیستم اطلاعات سرگرمی یک اورهال کامل داشته است. دیگری خبری از دکمه چرخشی MMI نیست و شاهد نصب یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی در بالای کنسول مرکزی هستیم.

به احتمال زیاد از بهار امسال آئودی A5 و S5 مدل ۲۰۲۰ وارد نمایندگی‌های شرکت در سراسر دنیا خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar