آتش گرفتن یک دستگاه تسلا مدل اس در حین رانندگی + ویدئو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آتش گرفتن یک دستگاه تسلا مدل اس در حین رانندگی + ویدئو

یک دستگاه تسلا مدل اس که متعلق به مایکل موریس، کارگردان آمریکایی و همسر بازیگر معروف مری مک کورماک بود، حین رانندگی در خیابان دچار آتش سوزی شده است.

مک کورماک ادعا می‌کند که همسر وی پشت فرمان خودرو در بلوار سانتا مونیکا در لس آنجلس بوده که یکی از راننده‌های عبوری به وی اشاره کرده که خودرو آتش گرفته است. وی سریعاً خودرو را متوقف کرده و در حالی که شاهد سوختن خودرو بوده، منتظر ماموران آتش نشانی مانده است.

وی در توییتر خود نوشته: "هیچ تصادفی رخ نداده و خودرو در حال حرکت آتش گرفته است. خدا را شکر که آن خودرو قضیه آتش گرفتم خودرو را به همسر من در حین حرکت اطلاع داده، و باز هم خدا را شکر که دختران کوچک ما داخل خودرو حضور نداشته‌اند."

اندکی پس از بستن بخشی از بلوار توسط پلیس، ماموران آتش نشانی به محل حادثه رسیده‌اند، ولی هنوز معلوم نیست که در زمان رسیدن آن‌ها آتش خاموش یا روشن بوده است.

تسلا می‌گوید نهایت همکاری را با پلیس برای تحقیق در این زمینه انجام خواهد داد و تحقیقات شرکت در این زمینه شروع شده است.

چند سال پیش، تسلا بعد از چند فقره وقوع آتش سوزی در خودروهای مدل اس که در اثر برخورد اشیا و سنگ‌های موجود در جاده با باتری‌های کف خودرو ایجاد می‌شد، کاورهای بیشتر برای محافظت از باتری‌ها در زیر اتاق نصب کرد. هر چند، هنوز معلوم نیست که آیا برخورد اشیا با باتری‌ها موجب این آتش سوزی شده یا مشکلی به هر دلیل دیگری بوده است.

خبر خوب این که در این حادثه کسی آسیب ندیده و مشکل، هیچ ارتباطی با اتوپایلوت تسلا ندارد. خبر بد هم این که این یک حادثه پر سر و صدای دیگر برای تسلا است و قطعاً، ایلان ماسک را با دردسرهای بیشتری مواجه خواهد کرد. بدون شک ایلان ماسک از شنیدن آن اصلاً خوشحال نخواهد شد.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar