آغاز فروش تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ در نمایندگی‌های شرکت

بروزرسانی در: پنج شنبه 29 اسفند 98 ساعت 13:32
آغاز فروش تویوتا سوپرا 2020 در نمایندگی‌های شرکت

فروش خودروی تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ بالاخره از امروز شروع شد. از همین امروز می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های تویوتا این خودرو را خریداری کنید. این خبر بدون شک می‌تواند برای عاشقان این خودرو که سال‌ها برای آن صبر کرده‌اند بسیار مهم است و بالاخره می‌توانند آن را در خیابان‌ها ببینند. انتظار می‌رود تویوتا سوپرای جدید فروش خوبی در بازار داشته باشد و احتمالاً تا سال‌ها در بازار حضور خواهد داشت. اگر شما هم منتظر خرید سوپرای جدید بودید، اکنون بالاخره وقت آن فرا رسیده است.

همان طور که احتمالاً می دانید، ۱۵۰۰ دستگاه نخستین این خودرو نسخه ویژه لانچ ادیشن لقب گرفته‌اند و قیمتی حدوداً ۵۶ هزار دلاری دارند. این خودروها بدون شک روزی نایاب خواهند شد و اگر کلکسیونر خودرو هستید، خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر هنگام رونمایی این خودرو در نمایشگاه دیترویت که ماه ژانویه سال جاری میلادی انجام شد اخبار سوپرا را دنبال می‌کردید، احتمالاً می دانید که نسخه استاندارد بلافاصله بعد از مدل لانچ ادیشن وارد بازار خواهد شد. مدل پایه تویوتا سوپرا قیمتی برابر با ۵۰ هزار و ۹۲۰ دلار دارد. این خودرو به یک موتور ۳ لیتری توربو شش سیلندر خطی و گیربکس هشت دنده اتومات مجهز است. این موتور ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۴ نیوتن متر گشتاور دارد.

آغاز فروش تویوتا سوپرا 2020 در نمایندگی‌های شرکت

سیستم پیکربندی تویوتا سوپرا چند مدتی است که در وب سایت شرکت فعال شده و آن جا می‌توانید تمام موارد مرتبط با این خودرو را بررسی نمایید. آپشن های زیادی برای سوپرا جدید ارائه نشده و صرفاً با انتخاب رنگ و تریم می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. اولین نمونه تولیدی تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ چند وقت پیش به قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar