آپشن بدنه پهن برای دوج چلنجر هلکت ۲۰۱۸

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
آپشن بدنه پهن برای دوج چلنجر هلکت 2018

داج با ارائه آپشن بدنه پهن یا همان واید بادی کیت برای چلنجر هلکت ۲۰۱۸ این خودرو را زیباتر از قبل کرده است.
این جزئیات همان گلگیرهایی هستند که ما برای اولین بار در مدل دیمن دیده‌ایم و باعث اضافه شدن حدود ۹ سانتی‌متر به عرض کلی خودرو می‌شوند. همچنین نباید از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی مخصوص و لاستیک‌های پیرلی P-Zero غافل شد.
داج همچنین سیستم فرمان با کمک الکتریکی جدیدی را به خودرو اضافه کرده است. این سیستم برای اولین بار است که در هلکت بکار رفته و سیستم یاد شده به مدیریت افزایش چسبندگی خودرو کمک می‌کند.

چلنجر SRT هلکت ۲۰۱۸ علاوه بر گلگیرهای پهن دارای ورودی مرکزی هوا در کاپوت و دو خارج کننده گرما، چراغ‌های جلوی انحصاری، اسپلیتر جلویی برگرفته از مدل دیمن، جلوپنجره خاص مدل هلکت و نشان‌های روی گلگیر و همچنین سیستم ترمز استاندارد برمبو است.
نیروبخش این خودرو کماکان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی با قدرت ۷۰۷ اسب بخار است. مشتریان می‌توانند از بین گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

داج می‌گوید هلکت مجهز به آپشن بدنه پهن در پیست سریع‌تر از نسخه استاندارد است. در پیستی ۲.۷ کیلومتری، هلکت مجهز به بدنه پهن توانسته یک دور پیست را دو ثانیه سریع‌تر از مدل عادی طی کند. داج همچنین ادعا می‌کند رکورد طی مسافت ۴۰۰ متر این خودرو نیز ۰.۳ ثانیه بهبود یافته (۱۰.۹ در برابر ۱۱.۲ ثانیه) و همچنین نیروی جانبی ۰.۹۷ جی را توانسته تحمل کند. شتاب جانبی مدل استاندارد برابر با ۰.۹۳ جی است.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۴ ثانیه بوده که یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است. سقف سرعت خودرو نیز به ۳۱۴ کیلومتر در ساعت رسیده است.
داج چلنچر SRT هلکت ۲۰۱۸ با بدنه پهن بهای آغازین ۷۲۵۹۰ دلاری داشته که شامل ۱۷۰۰ دلار مالیات سوخت و ۱۰۹۵ دلار هزینه تحویل است.

دوج چلنجر 2018

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "آپشن بدنه پهن برای دوج چلنجر هلکت ۲۰۱۸"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Yashan_king
مهمان

ماشین عالى هستش من بزرگ شدم اینو میخرم.