ادعای روز: مدل‌های آینده هیوندای از خودروهای آلفارومئو زیباتر خواهند بود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ادعای روز: مدل‌های آینده هیوندای از خودروهای آلفارومئو زیباتر خواهند بود

هیوندای می‌خواهد اطمینان حاصل کند که مدل‌های آینده این شرکت در مقایسه با مدل‌هایی که آلفارومئو می‌سازد طراحی ظاهری زیباتری خواهند داشت. موضوعی که از نگاهی دیگر، می‌توان آن را نوعی اعتراف مقامات هیوندای به زیباتر بودن مدل‌های فعلی آلفارومئو برداشت کرد.

این خودروساز کره‌ای طی ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی در راستای معرفی زبان طراحی جدید خود داشته است. زبان طراحی جدید هیوندای که با نام ‘Sensuous Sportiness’ از آن یاد می‌شود را قبلاً در نمایشگاه ژنو، در قالب کانسپت Le Fil Rouge دیده بودیم. این زبان طراحی قرار است در مدل‌های آتی هیوندای استفاده شود.

شرکت می‌گوید قصد دارد این زبان طراحی در هر یک از مدل‌ها بسیار خاص و زیبا باشد. طبق گفته مقامات هیوندای، آن‌ها می‌خواهند خودروهای جدید شرکت در عین زیبا بودن، حس و حال هم داشته باشند و در این بین، به جز آلفارومئو خودروساز دیگری نیست که بتوان از این حیث با هیوندای مقایسه کرد.

سانگ یوپ، معاون طراحی هیوندای در مصاحبه‌ای با اتو نیوز گفته که مردم باید بدانند هیوندای می‌خواهد محصولاتی بسیار زیبا و جذاب تا ۱۰ سال آینده تولید کند.

وی در این باره می‌گوید: "۱۰ سال بعد، هیوندای خودروهایی بسیار زیبا و جذاب دارد. زیباتر و جذاب‌تر از مدل‌های آلفارومئو."

ادعای روز: مدل‌های آینده هیوندای از خودروهای آلفارومئو زیباتر خواهند بود

لی در توضیح زبان طراحی جدید هیوندای گفته که اعتقاد دارد مدل‌های آینده شرکت در کنار هم خانواده‌ای از مدل‌های با طراحی بدنه بسیار زیبا ایجاد خواهند کرد.

وی در ادامه می‌افزاید: "در حال حاضر، به جز کانسپت Le Fil Rouge این فلسفه و زبان طراحی را در مدل دیگری استفاده نکرده‌ایم. ظاهر مدل‌های هیوندای در آینده بیشتر شبیه شطرنج خواهد بود. در شطرنج، شما مهره‌ها را با عنوان شاه، ملکه، فیل و اسب می‌شناسید. همه آن‌ها ظاهری متفاوت دارند، عملکرد آن‌ها متفاوت است، ولی زمانی که کنار هم قرار می‌گیرند، همگی یک تیم هستند.

خودرو محصولی احساسی است. ما می‌خواهیم این جنبه احساسی آن را به حداکثر میزان برسانیم. مدل‌های آلفارومئو و مازراتی واقعاً زیبا هستند، حتی آلمان‌ها هم از چنین مدل‌های ایتالیایی در طراحی محصولات خود الهام می‌گیرند.

این زیبایی احساسی را شما در خودروهای همه برندها نمی‌توانید پیدا کنید. ما می‌خواهیم خودروهای هیوندای زیباتر و جذاب‌تر از خودروهای آلفارومئو باشند."

این که هیوندای شرکتی مانند آلفارومئو را به عنوان یک مرجع طراحی در نظر گرفته شاید جاه طلبانه به نظر برسد، ولی با توجه به آن چه که در دو مدل کانسپت Le Fil Rouge و HDC-2 Grandmaster دیده‌ایم، می‌توان با اطمینان گفت که کره‌ای‌ها در مسیر درستی در حال حرکت هستند. البته، باید تغییرات اعمال شده روی مدل نهایی در مقایسه با مدل کانسپت بسیار حداقلی باشد!

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar