اعلام جزئیات قیمتی آئودی Q7 45 TFSI در آمریکا

چهارشنبه 23 بهمن 98 ساعت 18:25
اعلام جزئیات قیمتی آئودی Q7 45 TFSI در آمریکا

بعد از رونمایی سال گذشته آئودی Q7 جدید، این شرکت خودروسازی آلمانی بالاخره جزئیات قیمتی مدل پایه آئودی Q7 45 TFSI مدل ۲۰۲۰ را اعلام کرده است.

این خودرو همان پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر TFSI سال پیش را با ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور روی خود دارد. به لطف همان گیربکس هشت دنده اتومات خودرو صفر تا صد را در ۶.۹ ثانیه می‌تواند پر کند که در قیاس با ۷.۱ ثانیه سال پیش رشد خوبی را نشان می‌دهد. در مدل پایه پرمیوم، آئودی Q7 45 فیس لیفت قیمتی برابر با ۵۴ هزار و ۸۰۰ دلار دارد. با در نظر گرفتن ۹۹۵ دلار هزینه نمایندگی قیمت به ۵۵ هزار و ۷۹۵ دلار می‌رسد که در مقایسه با مدل سال پیش افزایشی ۱۲۵۰ دلاری را نشان می‌دهد. قیمت پایه ‌تریم پرمیوم پلاس ۵۸ هزار و ۱۹۵ دلار بوده که آن هم در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ تقریباً ۳۰۰ دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است. مانند گذشته، در مدل ۴۵ خبری از تریم پرستیژ نیست.

کیت‌های پر زرق و برق برادران گران قیمت‌تر این خودرو به صورت استاندارد روی آئودی Q7 45 ارائه شده‌اند که از آن جمله می‌توان به چراغ‌های LED جلو و عقب جدید، دو صفحه نمایش جدید سیستم ناوبری MMI که شامل یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰.۱ اینچی در بالا و یک صفحه نمایش ۸.۶ اینچی در پایین می‌شود اشاره کرد. این خودرو همچنین از جدیدترین سیستم‌های کمکی رانندگی مانند دوربین دید بالای ۳۶۰ درجه، کروز کنترل هوشمند با کمکی ترافیک سنگین، سیستم کمکی کناری آئودی با قابلیت هشدار تصادف از عقب و هشدار خروج خودرو از خط بهره می‌برد. رینگ‌های استاندارد خودرو ۱۹ اینچی با طراحی ستاره ۵ بازو است و رینگ‌های ۲۰ اینچی ۵ پر با دیزاین توربین به صورت آپشن ارائه شده‌اند. با خرید پکیج آپشن بکسل این خودرو ظرفیت بکسلی برابر با ۲۲۰۰ کیلوگرم خواهد داشت که تقریباً ۱۶۰۰ کیلوگرم از مدل مجهز به موتور ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی توربو کم‌تر است.

فعلاً باید منتظر مانده و ببینیم که آیا لیست آپشن های آئودی Q7 45 TFSI شامل دیگر آپشن های عرضه شده روی نسخه‌های قوی‌تر این خودرو مانند سیستم فرمان چهار چرخ و سیستم پیشگیری از چپ شدن الکترو مکانیکی نیز می‌شود یا نه. در خانواده محصولات آئودی در آمریکا خودروی آئودی Q7 55 در حال حاضر حضور دارد و Q7 45 نیز به زودی به آن اضافه خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar