اعلام جزئیات قیمتی هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

سه شنبه 14 آبان 98 ساعت 17:11
اعلام جزئیات قیمتی هوندا CR-V مدل 2020 + تصاویر

شرکت هیوندای از روز سه شنبه خودروی فیس لیفت هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ را وارد نمایندگی‌های خود کرده و این مدل، برخی تغییرات جزئی در طراحی جلو و کابین، برخی تکنولوژی‌های جدید، پیشرانه‌هایی به روز شده و یک افزایش قیمت ۶۰۰ دلاری در قیمت مدل پایه خود داشته است.

با این افزایش قیمت پایه شاهد اضافه شدن پکیج سیستم‌های ایمنی هوندا سنسینگ و تکنولوژی‌های کمکی رانندگی به صورت استاندارد روی هر چهار تریم خودرو هستیم. از جمله مهم‌ترین این سیستم‌ها می‌توان به نوربالا و نورپایین خودکار و تکنولوژی استارت استاپ موتور اشاره کرد.

همان طور که در گزارش‌های قبلی نیز اشاره شده بود، هوندا موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر موجود روی مدل پایه آل ایکس قبلی را حذف و اکنون این خودرو را فقط با موتور ۱.۵ لیتری توربو چهار سیلندر می‌فروشد. این موتور ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ نیوتن متر گشتاور دارد که در مقایسه با موتور قبلی ۶ اسب بخار افزایش یافته، گشتاورش بهتر شده و مصرف سوخت نیز بهتر شده است. هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ با این موتور اکنون مصرف سوخت ترکیبی معادل ۷.۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌باشد. این خودرو در دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل قابل سفارش است. در مدل دو دیفرانسیل مصرف سوخت ترکیبی به ۸.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌رسد.

اعلام جزئیات قیمتی هوندا CR-V مدل 2020 + تصاویر

در طراحی ظاهری خودرو از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به جلوپنجره کرومی مشکی جدید، قاب چراغ‌های مه شکن متفاوت، چراغ‌های عقب و جلوی جدید اشاره کرد. تریم های EX و EX-L به رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید مجهز شده‌اند و در تریم تورینگ مواردی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی ۱۰ پر جدید و تایرهای متفاوت ارتفاع سواری را تقریباً ۲.۵ سانتی متر افزایش داد اند. سراگزوزهای این مدل نیز کرومی هستند. تمام ‌تریم های هوندا CR-V مدل ۲۰۲۰ به یک کنسول مرکزی جدید با محفظه‌های نگهداری اشیا جدید مجهز می‌باشند.

اعلام جزئیات قیمتی هوندا CR-V مدل 2020 + تصاویر

هنوز اطلاعات در مورد CR-V هیبریدی منتشر نشده است. این خودرو اوایل سال جاری میلادی در اروپا رونمایی شد و از اوایل سال ۲۰۲۰ وارد بازار آمریکا خواهد شد. از نظر ظاهری این خودرو به لوگوی هوندا آبی، نشان‌های هیبریدی روی بدنه و سراگزوزهای بسته مجهز خواهد بود. هوندا CR-V هیبریدی مدل ۲۰۲۰ به یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری چرخه آتکینسون و ۲ موتور الکتریکی مجهز شده و روی هم رفته ۲۱۲ اسب بخار قدرت دارد. هوندا می‌گوید انتظار دارد سیستم ۵۰ درصد مصرف سوخت بهینه‌تری داشته باشد، به عبارت دیگر CR-V هیبریدی دیفرانسیل جلو مصرف سوخت ترکیبی معادل ۵.۶ لیتر به ازای هر صد کیلومتر و نسخه دو دیفرانسیل آن مصرفی برابر با ۵.۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. سه خط تولید هوندا در آمریکا CR-V هیبریدی را تولید خواهند کرد. کارخانه گرینزبرگ یکی از این خطوط تولید است که این خودرو را در کنار نسخه غیر هیبریدی و همچنین هوندا اینسایت قرار است تولید کند.

اعلام جزئیات قیمتی هوندا CR-V مدل 2020 + تصاویر

CR-V پرفروش‌ترین مدل هوندا و یکی از پرفروش‌ترین کراس اورهای بازار آمریکاست. تا ماه اکتبر، هوندا می‌گوید ۳۱۴ هزار و ۸۳ دستگاه CR-V فروخته که در مقایسه با سال پیش ۲.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. هوندا می‌گوید CR-V از زمان ورود به بازار آمریکا در سال ۱۹۹۷ بیش از ۵ میلیون دستگاه خودرو فروخته است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar