اعلام جزئیات قیمتی هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 18 آبان 98 ساعت 19:07
اعلام جزئیات قیمتی هیوندای سوناتا مدل 2020 + تصاویر

شرکت هیوندای بالاخره قیمت سوناتا مدل ۲۰۲۰ را اعلام کرد و مدل پایه SE این خودرو از ۲۴ هزار و ۳۳۰ دلار شروع خواهد شد. این عدد افزایشی ۷۵۰ دلاری در مقایسه با سوناتای قبلی نشان می‌دهد که قیمت پایه‌ای برابر با ۲۳ هزار و ۸۵۰ دلار داشت. به نظر ما این افزایش قیمت با توجه به این که خودرو کاملاً برای مدل ۲۰۲۰ بازطراحی شده بسیار منطقی است و با این قیمت، هیوندای سوناتا جدید بسیار ارزش خرید دارد.

سوناتا لیمیتد که لوکس‌ترین تریم این خودرو محسوب می‌شود قیمت پایه‌ای برابر با ۳۴ هزار و ۲۳۰ دلار خواهد داشت. این قیمت باز در مقایسه با سوناتا لیمیتد قبلی فقط افزایشی ۱۰۵۰ دلاری را نشان می‌دهد. جالب است بدانید سوناتا لیمیتد قبلی گرچه یک موتور توربو ۲ لیتری داشت، ولی برای مدل ۲۰۲۰ شرکت آن را صرفا با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو ضعیف‌تر روانه بازار کرده است. این موتور یک طراحی کاملاً جدید داشته و ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در تست‌های اولیه انجام شده توسط مجلات خودرویی مختلف منتقدان از این موتور رضایت داشته‌اند.

اعلام جزئیات قیمتی هیوندای سوناتا مدل 2020 + تصاویر

مدل پایه SE به برخی امکانات بسیار خوب به صورت استاندارد مجهز شده است. از آن جمله می‌توان به سیستم پیشگیری از تصادف شاخ به شاخ، کمکی حفظ مسیر، کروزکنترل هوشمند، نوربالای اتوماتیک و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی اشاره کرد. خودرو همچنین به یک موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۹۱ اسب بخار قدرت مجهز می‌باشد.

مدل SEL این خودرو با قیمت پایه ۲۶ هزار و ۴۳۰ دلار از برخی تغییرات ظاهری در طراحی جلو و عقب، آینه‌های گرم شونده، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، صندلی برقی راننده، تهویه مطبوع اتومات، صندلی‌های جلو گرم شو، صفحه کیلومتر و آمپرهای ۴.۲ اینچی و رادار نقطه کور و سیستم پیشگیری از تصادف عقب بهره می‌برد. با خرید پکیج Convenience به قیمت ۱۲۰۰ دلار می‌توانید امکاناتی مثل صفحه کیلومتر و آمپرهای ۱۲.۳ اینچی، شارژ بی سیم تلفن همراه، فرمان چرمی، سوییچ دیجیتال هیوندای، آینه تارشو اتومات، دریچه‌های تهویه مطبوع ردیف دوم صندلی‌ها و پورت USB ردیف صندلی‌های عقب را به خودروی خود اضافه کنید. یک پکیج ۱۸۵۰ دلاری دیگر مواردی مثل سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو، صندلی‌های چرمی و فرمان گرم شونده را به خودرو اضافه خواهد کرد. نهایتاً شرکت هیوندای با هزار دلار دیگر سانروف پانوراما در اختیار شما قرار می‌دهد.

اعلام جزئیات قیمتی هیوندای سوناتا مدل 2020 + تصاویر

تریم SEL Plus با قیمت پایه ۲۸ هزار و ۳۸۰ دلاری‌اش پکیج Convenience را به صورت استاندارد روی خود دارد. این خودرو به موتور ۱.۶ لیتری توربو با رینگ‌های ۱۸ اینچ، پدال‌های آلومینیومی، روکش چرم جیر صندلی‌ها، تایرهای میشلن یا پیرلی بزرگ‌تر و تزئینات مشکی براق رو بدنه مجهز است.

مدل‌های سوناتا لیمیتد تمام تجهیزات و آپشن های قبلی را به علاوه صفحه نمایش رنگی هدآپ و سیستم کمکی پارک از راه دور هیوندای دریافت خواهند کرد. هیوندای می‌گوید تولید نسل جدید سوناتا شروع شده و همین روزها وارد نمایندگی‌های شرکت خواهند شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar