افزایش قیمت نیسان آلتیما مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: سه شنبه 9 اردیبهشت 99 ساعت 04:03
افزایش قیمت نیسان آلتیما مدل 2020

بالاخره جزئیات قیمت گذاری نیسان آلتیما ۲۰۲۰ منتشر شد و این سدان سایز متوسط، به جز در یک‌ تریم در بقیه مدل‌ها افزایش قیمت داشته است.

کم‌ترین افزایش در تریم پایه S است که با ۱۰۰ دلار افزایش اکنون به قیمت ۲۴ هزار و ۹۹۵ دلار فروخته می‌شود. از سوی دیگر، تریم های SR با افزایشی ۳۵۰ دلاری، بیشترین رشد قیمت را در میان مدل‌های مختلف آلتیما ۲۰۲۰ دارند. البته یک استثنا در این میان وجود داشته و تریم SV، کاهشی ۳۰۰ دلاری در قیمت پایه خود را تجربه کرده است. آپشن دو دیفرانسیل برای این خودرو همچنان ۱۳۵۰ دلار قیمت دارد و هنوز هم روی مدل‌های توربو خبری از آن نخواهد بود. در جدول زیر می‌توانید قیمت کامل تمامی مدل‌های این خودرو را در مقایسه با مدل سال پیش مشاهده کنید.

علاوه بر تغییرات قیمتی، نیسان همچنین امکانات مختلفی از مجموعه تجهیزات و تکنولوژی‌های ایمنی خود را که شرکت از آن با نام Safety Shield 360 یاد می‌کند را بیشتر روی مدل‌های مختلف به صورت استاندارد ارائه کرده است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با امکان تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عبوری عقب و نوربالای اتومات اشاره کرد. همه این امکانات اکنون روی تریم SR به بالا به صورت استاندارد ارائه شده و در مدل پایه S، به عنوان یک آپشن قابل سفارش هستند. مدل پایه مذکور البته سیستم پایه ترمز اضطراری خودکار و هشدار تصادف از جلو را به صورت استاندارد روی خود ارائه می‌کند.

افزایش قیمت نیسان آلتیما مدل 2020

نیسان برای مدل آلتیما ۲۰۲۰ برخی به روزرسانی های جزئی نیست ارائه کرده است. مدل‌های SV، SL و پلاتینیوم با تریم مشکی جدید قابل سفارش هستند و در مدل پلاتینیوم، شاهد ارائه مموری آینه‌ها هستیم. ثبت سفارش نیسان آلتیما ۲۰۲۰ شروع شده و تحویل نخستین نمونه‌های فروخته شده، از ماه‌های آتی قرار است شروع شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar