انتشار تصاویر رسمی کادیلاک XT5 جدید در چین قبل از رونمایی رسمی

پنج شنبه 30 خرداد 98 ساعت 13:43
انتشار تصاویر رسمی کادیلاک XT5 جدید در چین قبل از رونمایی رسمی

مدتی پیش بود که تصاویر جاسوسی کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ در سایت‌های خودرویی منتشر شد و اکنون، تصاویر رسمی آن در چین منتشر شده‌اند. کادیلاک تصمیم گرفته XT5 فیس لیفت را در چین رونمایی کند و در واقع این تصاویر متعلق به کادیلاک XT5 مدل ۲۰۲۰ ویژه بازار چین هستند. البته حداقل از نظر ظاهری نسخه آمریکای XT5 جدید تفاوت زیادی با نسخه ویژه چین آن ندارد و مدل ویژه بازار آمریکا تقریباً شبیه همین خودرو خواهد بود. کادیلاک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده به زودی مشخصات فنی نسخه آمریکایی این خودرو را اعلام خواهد کرد.

دوست دارید تفاوت آن‌ها را بدانید؟ حداقل از نظر طراحی بدنه و ظاهری، تفاوت زیادی میان این دو خودرو وجود ندارد. طراحی جلوپنجره را می‌توان مهم‌ترین تغییر این خودرو دانست که اکنون هماهنگی بهتری با کراس اورهایی مثل XT4 و XT5 دارد. کادیلاک چین تصاویری از طراحی عقب خودرو البته منتشر نکرده‌اند. در دیگر بخش‌های خودرو به روزرسانی های قابل توجهی را می‌توانیم ببینیم.

حداقل در چین، کادیلاک یک پیشرانه جدید ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر که نخستین بار روی XT4 ارائه شده بود برای XT5 فیس لیفت عرضه کرده است. این پیشرانه ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هنوز معلوم نیست که آیا این کراس اور جذاب پیشرانه ۳.۶ لیتری شش سیلندر خورجینی خود را در آمریکا حفظ خواهد کرد یا نه، ولی اضافه شدن این موتور ۴ سیلندر توربوی تقویت شده بسیار محتمل به نظر می‌رسد. این پیشرانه ۴ سیلندر به گیربکس ۹ دنده اتومات جنرال موتورز متصل خواهد شد.

انتشار تصاویر رسمی کادیلاک XT5 جدید در چین قبل از رونمایی رسمی

طراحی کابین خودرو به غیر از اضافه شدن دکمه کنترلی چرخشی سیستم اطلاعات سرگرمی تقریباً دست نخورده باقی مانده است. این تغییر در واقع دنباله روی دیگر محصولات جدید کادیلاک است که به شما اجازه می‌دهد تا سیستم اطلاعات سرگرمی را به غیر از صفحه تاچ، به کمک این دکمه کنترل کنید. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه کابین اضافه شدن دوربین دید عقب است. کادیلاک به وضوح قصد دارد این تکنولوژی را به تمام خودروهای تولیدی خود اضافه کند و این موضوع قطعاً با استقبال مشتریان مواجه خواهد شد. یکی از تجهیزات و تکنولوژی‌هایی که احتمالاً نه در چین و فقط در آمریکا روی این خودرو ارائه شود سیستم سوپرکروز است. اخباری وجود دارند که این سیستم کمکی رانندگی قرار است به زودی روی همه محصولات شرکت ارائه شود و بدون شک XT5 فیس لیفت می‌تواند یکی از کاندیداهای اصلی محسوب شود.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی نسخه آمریکایی کادیلاک XT5، می‌توانید منتظر اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این شاسی بلند جذاب باشید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar