بزرگترین کارخانه فورد در حال ساخت است

یکشنبه 10 مهر 01 ساعت 15:56
بزرگترین کارخانه فورد در حال ساخت است

هنگامی که این کارخانه در سال ۲۰۲۵ افتتاح شود، بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مجتمع تولیدی فورد در بین کارخانه‌های دیگر خواهد بود.

این کارخانه نقش حیاتی در آینده الکتریکی این خودروساز، ساخت باتری‌ها و یک کامیون الکتریکی کاملا جدید که به گفته فورد، «انقلابی» خواهد بود، ایفا خواهد کرد. قبل از اینکه تولید این کامیون به ثمر بنشیند، کارخانه باید ساخته شود. کارهای مقدماتی ساخت این کارخانه در ماه مارس آغاز شده است.

اریک گراب، مدیر ساخت‌و‌ساز کارخانه جدید فورد، در این رابطه گفته است:‌ «ما در حال ساختن آینده در غرب تنسی هستیم. این تاسیسات طرح اولیه تاسیسات آینده فورد است و فورد را قادر می‌‌سازد تا به تغییر آمریکا به سمت خودروهای الکتریکی کمک کند.» چنین اقدام بزرگی مطمئنا با قیمت گزاف در حد میلیاردها دلار همراه است. به‌طور خاص، فورد در حال سرمایه‌‌گذاری ۶/ ۵میلیارددلاری در این کارخانه است. در صورت افتتاح این کارخانه در سال ۲۰۲۵، این شرکت ۶۰۰۰ کارمند جدید برای اداره آن استخدام خواهد کرد. اگر همه مسائل طبق برنامه پیش برود، این کارخانه نقش مهمی در هدف فورد برای ساخت سالانه ۲میلیون خودروی برقی تا پایان سال ۲۰۲۶ ایفا خواهد کرد.

دنیای اقتصاد

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar