تخفیف ۸۰۰۰ دلاری سوبارو به شرط رانندگی در مسابقات رالی !

سه شنبه 18 آبان 00 ساعت 11:07
تخفیف 8000 دلاری سوبارو به شرط رانندگی در مسابقات رالی !

سوبارو به دلیل موفقیت خود در مسابقات رالی شناخته شده است و به جز فنلاند هیچ جایی به اندازه افراد دیوانه در کانادا رالی را دوست ندارد. سوبارو کانادا قبلاً مستقیماً در این ورزش با تیم رالی سوبارو کانادا رقابت می کرد، اما پس از فصل ۲۰۱۷ مسابقات رالی قهرمانی کانادا به این رقابت پایان داد. علیرغم خروج، این خودروساز هنوز هم اسپانسر ارائه دهنده این ورزش است و یک استراتژی منحصر به فرد برای مشارکت بیشتر افراد دارد!

اگر یک سوبارو جدید در کانادا بخرید و قول بدهید که با آن در مسابقات رالی رقابت کنید، ۱۰۰۰۰ دلار کانادا (۸۰۰۰ دلار آمریکا) تخفیف دریافت خواهید کرد. خیلی خوب به نظر می رسد اما خب شرایطی هم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

ابتدا، شما باید مقیم کانادا باشید و دارای مجوز معتبر قهرمانی رالی کانادا باشید. در مرحله بعد، خودرو باید از طریق نمایندگی مجاز سوبارو کانادا خریداری شودو در نهایت، شما باید خودرو را بر اساس دستورالعمل های CRC به یک خودرو رالی تبدیل کنید که این مورد آخر شاید کمی سخت تر باشد.

دستورالعمل‌های CRC تصریح می‌کند که یک ماشین مسابقه باید دارای رول کیج یا همان رول بار کامل، مهار ایمنی، کپسول آتش نشانی، کیت ایمنی و صندلی‌های مخصوص مسابقات (بدون صندلی OEM) باشد. همچنین سقف آفتابگیر ممنوع است. بسیاری از مقررات دیگر وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید، که می توانید آنها را در کتاب قوانین CRC 2021 بیابید.

بنابراین، این خودروی مخصوص رالی ممکن است به یک خودروی روزمره تبدیل نشود که برای پیاده کردن فرزندان خود در مدرسه از آن استفاده می‌کنید!

با این اوصاف، اگر تا به حال مشتاق امتحان مسابقات رالی بوده اید، سوبارو کانادا با این تخفیف ۸ هزار دلاری بسیار شما را وسوسه خواهد کرد. شما کدام مدل از سوبارو را انتخاب میکنید؟ !

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar