تست همزمان نسل‌های جدید بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا در جهنم سبز + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 16 اسفند 98 ساعت 03:40
تست همزمان نسل‌های جدید بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا در جهنم سبز + ویدیو

تقریباً یک هفته تا زمان رونمایی رسمی جهانی از نسل جدید بی ام و Z4 در پبل بیچ زمان باقی مانده و این رودستر سقف پارچه‌ای، در حال آزمایش در پیست نوربورگ رینگ شکار شده است. در این تست بی ام و Z4 تنها نبوده و همان طور که در ویدیو می‌بینیم، نسل پنجم تویوتا سوپرا هم که به نوعی برادر دوقلوی این خودرو محسوب می‌شود حضور دارد.

بی ام و Z4 موجود در این ویدیو کاورهای زیادی روی بدنه خود دارد، ظاهراً بی ام و نمی‌داند که بخش‌های زیادی از طراحی بدنه این خودرو قبلاً فاش شده است. روز جمعه یک اکانت اینستاگرام اقدام به انتشار سه تصویر از بی ام و Z4 جدید کرد که کل طراحی این مدل کانورتیبل را آشکار می‌کند. مدلی که تصاویرش در اینستاگرام منتشر شده، مدل قدرتمند Z4 M40i است، خودرویی که طبق اعلام بی ام و قوی‌ترین نسخه نسل جدید Z4 خواهد بود.

در این ویدیو جاسوسی ما در واقع نمونه‌های اولیه متفاوتی از بی ام و Z4 جدید می‌بینیم. مدلی که به سراگزوزهای گرد مجهز شده احتمال نسخه پایه sDrive30i با موتور ۴ سیلندر است. در این ویدیو خودرویی که یک سراگزوز بزرگ‌تر با طراحی متفاوت دارد مدل شش سیلندر M40i است. این مدل دوم ظاهراً قیمتی حول و حوش ۶۵ هزار دلار در آمریکا خواهد داشت و موتور ۳ لیتری شش سیلندر آن ۳۸۲ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. نسخه اروپایی این خودرو به دلیل قوانین آلایندگی سخت گیرانه تر فقط ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد.

در حالی که تمرکز این ویدیو بیشتر روی Z4 است، در برخی از بخش‌های آن می‌توانیم نسل جدید سوپرا را هم پشت سر بی ام و Z4 ببینیم. تفاوت اصلی بین دو خودرو را می‌توان سقف فلزی تویوتا معرفی کرد که در مقایسه با سقف پارچه‌ای بی ام و کاملاً آن را متفاوت کرده است. طراحی بدنه دو خودرو هم کاملاً با یکدیگر فرق دارد. بی ام و Z4 شباهت زیادی به کانسپت هم نام خود دارد که سال پیش رونمایی شد، ولی سوپرا می‌توان یک مدل تکامل یافته کانسپت FT-1 معرفی کرد که سال ۲۰۱۴ رونمایی شده بود.

همان طور که گفتیم، تقریباً ۱۰ روز دیگر شرکت بی ام و از نسل جدید Z4 رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، تویوتا هم در حال آماده شدن برای رونمایی نسل جدید تویوتا سوپراست.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar