تسلا دسترسی کارمندان به یک شبکه اجتماعی را مسدود کرد

پنج شنبه 16 خرداد 98 ساعت 14:25
تسلا دسترسی کارمندان به یک شبکه اجتماعی را مسدود کرد

گزارش‌ها نشان می‌دهد تسلا دسترسی کارمندانش به یک شبکه اجتماعی را مسدود کرده است. این شبکه اجتماعی شکایات کارمندان مؤسسات را منتشر می‌کند.

تسلا نسبت به افشای رازهای کمپانی خود حساسیت زیادی دارد. ولی به نظر می‌رسد این کمپانی گام را فراتر گذاشته و به کارمندان اجازه نمی‌دهد مشکلات محل کارشان را افشا می‌کنند.

طبق اعلام یک شبکه اجتماعی به نام Blind که شکایات کارمندان را منتشر می‌کند، تسلا دسترسی کارمندانش به این سایت را مسدود کرده است.

کارمندان تنها به وسیله آدرس‌های ایمیل شرکتی خود می‌توانند در این شبکه احراز هویت کنند. این درحالی است که عملیات احراز هویت با ایمیل‌های کمپانی تسلا متوقف شده و دسترسی به اپلیکیشنBlind  هم از طریق شبکه اینترنت این کمپانی ممنوع است.

به نظر می‌رسد این ممنوعیت برای کارمندان تسلا در سراسر جهان ایجاد شده است.

به هرحال Blind اعلام کرده در ۴ می از این مشکل مطلع شده است. در این تاریخ تیم امنیتی تسلا ایمیلی هشدار آمیز در خصوص افشای اطلاعات شرکتی برای کارمندان ارسال کردند.

طبق گفتهBlind  هم اکنون تسلا تنها شرکتی است که دسترسی به این شبکه اجتماعی را مسدود کرده است. البته پیش از تسلا، کمپانی اوبر هم به دنبال انتشار پستی از آزار جنسی در این کمپانی، شبکه اجتماعی یاد شده را مسدود کرد ولی پس از تغییر مدیر ارشد اجرایی اوبر این ممنوعیت برطرف شد.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar