تصاویر نسل جدید BMW Z4 مدل ۲۰۱۹

بروزرسانی در: جمعه 16 اسفند 98 ساعت 03:40
تصاویر نسل جدید BMW Z4 مدل 2019

یک ماه پس از اینکه خودروی کاملاً جدید بی ام و Z4 M40i First Edition در گردهمایی پبل بیچ رونمایی شد، سه مدل دیگر از این خودروی اسپرت هم معرفی شدند.

مدل پایه ب ام و Z4 sDrive20i، مجهز به یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر بنزینی است که توان قدرتی برابر با ۱۹۴ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر را دارد که این نیرو به وسیله یک گیر بکس اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ‌ها منتقل خواهد شد. Z4 sDrive20i برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۶.۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

از ماشین ۳، ب ام و Z4 sDrive30i از یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر بهره می‌برد که قدرت آن به ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور آن به ۴۰۰ نیوتن‌متر افزایش یافته است. ب ام و Z4 sDrive30i به ۵.۴ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز دارد و موتور آن تنها به گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته متصل خواهد شد.

تصاویر نسل جدید BMW Z4 مدل 2019

نسخه قدرتمندتر این خودرو ب ام و Z4 M40i است که مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر خطی توربوشارژر با حجمی معادل ۳.۰ لیتر است که قدرتی معادل ۳۳۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۵۰۰ نیوتون متر را دارد. همچنین این موتور شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۴.۴ ثانیه‌ای دارد.

از امکانات استاندارد این مدل می‌توان به سیستم تعلیق انطباقی (M sport)، ترمزهای ارتقا یافته و دیفرانسیل عقب با قابلیت قفل شوندگی اتوماتیک اشاره کرد.

تصاویر نسل جدید BMW Z4 مدل 2019

بام و سه نمونه خودروی Z4 را در مارس ۲۰۱۹ در کشورهای اروپایی عرضه خواهد کرد. همچنین فروش نسخه sDrive30i رودستر به زودی در نمایندگی‌های بام و در آمریکا شروع خواهد شد ولی مدل M40i از سال آینده وارد بازار خواهد شد و نسخهٔ sDrive20i رودستر هم وارد بازار آمریکا نخواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar