اولین تصاویر جاسوسی از پورشه باکستر برقی

شنبه 28 آبان 01 ساعت 15:36
اولین تصاویر جاسوسی از پورشه باکستر برقی

پورشه پیش‌تر تأیید کرده بود که نیروی برقی الکتریکی به کیمن نیز خواهد رسید و تاریخ عرضه این جفت در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

نسل فعلی ۹۸۲ باکستر و کیمن در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و این آخرین نسخه از خودروی اسپورت دو سرنشینه پورشه با موتور احتراق داخلی خواهد بود.

۷۱۸ تمام الکتریکی، سومین خودروی برقی خالص این برند، پس از تایکان و خودروی برقی جدید ماکان خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

پیش‌تر جزئیات فنی زیادی از طریق کانسپت Mission R به ما داده شده است، زیرا خودروی تولیدی از همان پلتفرم سفارشی توسعه یافته برای آن خودرو استفاده خواهد کرد. استایل نیز تحت تأثیر Mission R قرار خواهد گرفت.

این جدیدترین تصاویر جاسوسی هستند که چراغ‌های جلو باریک‌تر، افقی‌تر و سپر عقب بلند را نشان می‌دهند که به یک نوار نورپردازی LED جدید با عرض کامل تغذیه می‌شود.هر دو مدل Mission R و کایمن GT4 ePerformance بعدی دارای یک بسته باتری ۸۲ کیلووات ساعتی هستند که توسط یک موتور الکتریکی دوگانه با قدرت ۱۰۷۳ اسب بخار پشتیبانی می‌شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها در ۲.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت نیز به  ۲۸۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar