کانسپت‌های اسکای لاین نیسان

چهارشنبه 27 آذر 98 ساعت 11:29
کانسپت‌های اسکای لاین نیسان

در ژاپن، خودروی اینفینیتی Q50 با نام نیسان اسکای لاین در بازار فروخته می‌شود. امسال نیسان در یک حرکت عجیب نام ۴۰۰R را که زمانی مختص نسخه افسانه‌ای R33 Skyline GT-R بود قرض گرفته و از آن روی یک ‌تریم قدرتمند اسکای لاین استفاده کرد. اسکای لاین ۴۰۰R یک خودروی فوق العاده است، از طراحی الهام گرفته شده از مسابقات لومان گرفته تا موتور RX-X GT2، رنگ بدنه بنفش و رینگ‌های Rays LMGT2 همه آن را به مدلی خاص تبدیل کرده‌اند. ۴۰۰ اسب بخار قدرت موتور توربو دوقلوی ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی آن نیز از پرفورمنس بسیار خوبی برای آن ایجاد کرده است. نیسان امسال برای نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۲۰ کانسپت جدیدی به نام اسکای لاین ۴۰۰R اسپرینت آماده کرده که در کنار کانسپت اسکای لاین Deluxe Advanced و ده‌ها خودروی دیگر قرار است بازدیدکنندگان زیادی را به غرفه شرکت جذب کنند.

البته تا این لحظه نیسان اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد این کانسپت ها منتشر نکرده است. چیزی که اکنون می دانیم این که کانسپت ۴۰۰R اسپرینت به کاپوت و پنجره عقب مشکی مات در کنار بدنه‌ای به رنگ سفید مات با برخی تزئینات سبز رنگ، اسپلیتر جلوی شبیه GT4، رینگ‌های ویژه ۲۰ اینچی و باله عقب قرض گرفته شده از GT-R نیسمو مجهز می‌باشد. مشخصات فنی پیشرانه در نمایشگاه اعلام خواهد شد، ولی نیسان می‌گوید موتور این خودرو قطعاً همه را سورپرایز خواهد کرد.

کانسپت Deluxe Advanced را در بهترین حالت می‌توانیم دانش آموز فارغ التحصیل مدرسه رولز رویس توصیف کنیم که با رنگ بدنه نقره‌ای و قهوه‌ای مات که توسط یک خط بدنه از هم جدا شده‌اند ظاهری بسیار زیبا به خود گرفته است. خودرو به رینگ‌های قهوه‌ای مشکی مجهز شده و داخل کابین نیز شاهد استفاده از روکش چرمی دو رنگ برای صندلی‌ها هستیم. وجود نشان هیبریدی روی خودرو به معنی استفاده موتور هیبریدی شش سیلندر خورجینی ۳.۵ لیتری نیسان زیر کاپوت آن است.

کانسپت‌های اسکای لاین نیسان

دیگر خودروهای حاضر در غرفه نیسان در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۲۰ شامل یک دستگاه GT-R50 طراحی شده توسط ایتال دیزاین، یک نیسان GT-R و نسخه‌های ویژه ۵۰ سالگی Fairlady Z، یک مینی ون Elgrand AUTECH تقویت شده، یک MOTUL AUTECH GT-R که مستقیماً از مسابقات سوپر جی تی ژاپن به نمایشگاه خواهد آمد، یک کانسپت Serena e-Power AUTECH Multi-Bed، لیف نیسمو، Note e-Power Nismo S Black Limited و نهایتاً کانسپت ون NV350 Caravan Premium GX Urban Chrome می‌شوند.

کانسپت‌های اسکای لاین نیسان

نمایشگاه اتوسالن توکیو بین ۱۰ تا ۱۲ ژانویه در مرکز Makuhari Messe در شهر چیبا برگزار خواهد شد. به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کاستوم در ژاپن، طی ۵ سال اخیر اتوسالن هر بار توانسته بیش از ۳۰۰ هزار نفر بازدیدکننده را برای تماشای بالای ۹۰۰ خودروی مختلف به خود جذب کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar