نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ روانه بازار شد + قیمت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نیسان ایکس تریل 2018 روانه بازار شد + قیمت

نخستین محموله نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ که مدتی پیش از گمرکات کشور ترخیص شده بود، هم اینک به دست مشتریان این خودرو رسیده است.

نیسان ایکس تریل نیوفیس ۲۰۱۸ با تغییرات اندک در نمای ظاهری، با امکانات رفاهی و ایمنی مدرن نسبت به مدل پیشین به بازار ایران عرضه شده است.از تغییرات مهم ظاهری این خودرو می توان به نمای عضلانی تر با خطوطی عمیق تر، جلوپنجره عریض با زبان طراحی V نیسان، سپری اسپرت، رکاب های کروم، چراغ های جلوی LED، مه شکن زاویه دار و غیرمدور اشاره کرد. در کابین این خودرو فرمان با طراحی جدید D شکل سوار و پیاده شدن را خیلی برای راننده راحت تر می کند و همچنین سیستم‌های کنترلی روی فرمان به طور جوی استیک ۴ طرفه طراحی شده است تا راننده با تمرکز بیش‌تر بتواند از تنظیمات روی فرمان بهره ببرد. سیستم صوتی با برند مطرح و باکیفیت Bose با ۸ بلندگو و نمایشگر لمسی ۷ اینچی از دیگر مشخصه های جذاب در کابین کراس اوور جدید نیسان است.

ایکس تریل ۲۰۱۸ همانند مدل قبل از موتور ۲.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۷۱ اسب بخار بهره می‌برد و با استفاده از جعبه دنده اتوماتیک CVT، همراه قابلیت تعویض دستی، مصرف سوخت ترکیبی آن به ۸.۳ لیتر می رسد و در جاده تن‌ها ۶.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

این خودرو در اردیبهشت ماه با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان از طرف جهان نوین آریا عرضه شد اما در حال حاضر در بازار با قیمتی نزدیک به ۵۴۰ میلیون تومان از طرف فروشندگان قیمتگذاری شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar