معرفی نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵

یکشنبه 4 شهریور 03 ساعت 16:19
معرفی نیسان ایکس تریل 2025

نیسان روگ یا همان نیسان ایکس تریل با فروش ۱۴۱۱۶۰ دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۴، با اختلاف قابل توجهی پرفروش‌ترین نیسان در ایالات متحده بود. مدل ۲۰۲۵ این کراس‌اوور محبوب شامل نسخه جدید راک کریک نیز خواهد بود، که برای طبیعت‌گردها در نظر گرفته شده است.

البته نباید از راک کریک انتظار اکسل‌های دروازه‌ای یا ارتقاهای بزرگی در زمینه آفرود داشت. رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی با لاستیک‌های ۲۳۵/۶۵ R17 فالکن وایلد پیک آل‌ترین پوشانده شده‌اند. سیستم چهارچرخ محرک استاندارد مجهز به سیستم کنترل حرکت در تپه، سواری راحتی را در هنگام پایین آمدن از شیب‌های تند با حفظ سرعت ثابت فراهم می‌کند.

نیسان حالت دید آفرود را روی این مدل قرار داده است، که تا سرعت ۱۲ مایل در ساعت کار می‌کند. وظیفه این سیستم کمک به جلوگیری از برخورد با موانع در نقاط کور راننده است. در راک کریک همچنین شاهد جلوپنجره و درپوش آینه‌های جانبی مشکی براق و رگه‌های قرمز روی قسمت‌های مختلف بدنه از جمله باربند هستیم. این مدل با رنگ بدنه سفید، مشکی، خاکستری و خاکی قابل سفارش است.

در کابین راک کریک با قیمت ۳۶۸۱۰ دلار، از تودوزی چرم ضدآب و رگه‌های قرمز مشابه بدنه، به علاوه مشکی پیانویی برای داشبورد استفاده شده است. صندلی‌های جلو دارای گرمکن هستند و همچنین یک پریز برق ۱۲ ولتی در قسمت بار وجود دارد.

پکیج پریمیوم ۸۰۰ دلاری امکاناتی مانند فرمان دارای گرمکن، پد شارژ بی‌سیم، صندلی سرنشین قابل تنظیم در چهار جهت، درب صندوق برقی، نورپردازی داخلی LED و آینه‌ها و صندلی راننده دارای حافظه را اضافه می‌کند.

دستیار رانندگی پروپایلوت ۲.۱ در نسخه‌های SL و پلاتینیوم نیسان ایکس تریل ۲۰۲۵، امکان رانندگی بدون دخالت دست در آزادراه تک‌لاین را فراهم می‌کند. این سیستم می‌تواند شتاب، فرمان و ترمز را کنترل کند. این دو مدل همچنین از یک سیستم نظارت بر اطراف با چرخش سه‌بعدی استفاده می‌کنند، تا مانور دادن با خودرو در فضاهای تنگ آسان‌تر شود.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar