جدیدترین عضو خانواده Ultimate Series مک لارن یک رودستر خواهد بود

شنبه 26 مرداد 98 ساعت 16:21
جدیدترین عضو خانواده Ultimate Series مک لارن یک رودستر خواهد بود

بالاخره معلوم شد که تمام شایعات صحت داشتند، ابرخودروی بعدی خانواده Ultimate Series مک لارن یک مدل رودستر خواهد بود.

از مهم‌ترین مدل‌های حال حاضر Ultimate Series می‌توان به سنا، اسپیدتیل و P1 اشاره کرد. شرکت این موضوع را با انتشار تصویر تیزر بالا اعلام کرده و البته هنوز خبری از نامی که برای این رودستر مک لارن انتخاب شده نیست. البته نکته مهم اینجاست که قابل توجه ترین بخش در طراحی ظاهری این خودرو نداشتن سقف و پنجره جلو است که قطعاً توجه همه را به خود می‌تواند جلب کند. طراحی بدنه کاملاً به سبک مک لارن بوده و شاهد استفاده از چراغ‌هایی کوچک و بدنه‌ای دارای انحناهای زیاد هستیم. از نظر طراحی ظاهری شباهات زیادی بین این خودرو و دو مدل مک لارن اسپیدتیل و GT می‌توان یافت که رد مقایسه با مدل سنا بسیار زیباتر شده است.

مک لارن ادعایی در مورد این خودرو کرده که اگر صحت داشته باشد، می‌توان گفت این مدل رودستر کاملاً لیاقت حضور در خانواده Ultimate Series را دارد. شرکت می‌گوید رودستر جدید آن‌ها سبک‌ترین مک لارن تولید شده در تاریخ این خودروساز بریتانیایی خواهد بود. مک لارن سنا به عنوان یکی از سبک‌ترین خودروها در خانواده محصولات شرکت وزنی زیر ۱۳۱۵ کیلوگرم دارد. حال که بحث سنا مطرح شده باید اشاره کنیم که رودستر جدید مک لارن نیز از همان موتور هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلوی آن زیر کاپوت خود استفاده خواهد کرد. از این رو به احتمال زیاد رودستر نیز همان خروجی‌های معادل ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور سنا را می‌تواند داشته باشد. مک لارن می‌گوید رودستر جدید قرار است تجربه رانندگی فوق العاده جذاب و هیجانی در سگمنت ابرخودروها را در اختیار راننده قرار بدهد.

مک لارن گفته تصاویر و جزئیات بیشتری در مورد این خودرو نزدیک به زمان رونمایی رسمی‌اش در سال آتی میلادی منتشر خواهد کرد. خوشبختانه نام این خودرو نیز تا آن هنگام مشخص می‌شود. شرکت تنها ۳۹۹ دستگاه از این خودرو را می‌خواهد بسازد، به همین دلیل اگر قصد خریدش آن را دارید بهتر است زودتر دست به کار شوید!

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar