جزئیات بیشتر وتصاویر رسمی سدان بی وای دی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
جزئیات بیشتر وتصاویر رسمی سدان بی وای دی

شرکت خودروسازی بی وای دی نسخه جدید سدان Qin را با لقب جدید Pro یا پلاس  در نمایشگاه بین المللی پکن ۲۰۱۸  به بازار معرفی کرد.

در ماه آوریل سال جاری، نمایشگاه بین المللی "پکن" کار خود را در کشور چین شروع کرده و میزبان خودروسازان بزرگ چینی و همچنین شرکت‌های خودروساز خارجی با محصولات ویژه خود بوده است، پیش از این بعضی از مهم‌ترین خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه چینی را معرفی کرده‌ایم.

حال یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پکن چین، شرکت خودروسازی BYD می‌باشد که نسخه جدید بی وای دی Qin را معرفی کرده است که جزییات آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

در خصوص مشخصات فنی، می‌توان گفت که خودروی جدید BYD با طول کلی ۴۷۶۵ میلی متر، عرض ۱۸۳۷، ارتفاع ۱۴۹۵ میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور ۲۷۱۸ میلی متر ساخته شده است که برای تولید نیروی مورد نیاز خود، از سیستم محرک پلاگین هیبریدی با موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر بهره می‌برد که دارای نیروی ۱۵۴ اسب بخاری بوده و توسط یک موتور الکتریکی ۱۵۰ اسب بخاری حمایت می‌شود که در مجموع باعث شده حداکثر خروجی  ۳۰۴ اسب بخاری بدست بیاید.

طبق گفتهٔ شرکت سازنده، با ارسال این نیروی ۱۵۴ اسب بخاری به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا صد ۵.۹ ثانیه رسید و خودرو حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت، این درحالیست که شرکت سازنده ادعا می‌کند برای کارکرد ۱۰۰ کیلومتر اتومبیل به صورت ترکیبی، تنها نیاز به مصرف سوخت ۱ لیتری خواهید داشت که در نوع خود بی نظیر است!.

شرکت خودروسازی BYD برای ارائه محصولات خود در بازار چین، تماماً از سیستم‌های محرک تالی با مدل‌های قبلی استفاده می‌کند.

بر روی مدل‌های فعلی سدان چین که با حداقل قیمت ۱۸۵ هزار و ۹۰۰ یوان و حداکثر قیمت ۲۵۲ هزار و ۹۰۰ یوان ارائه می‌شود، یک موتور توربوشارژر ۱.۵ لیتری با خروجی قدرت ۱۵۴ اسب بخاری مورد استفاده قرار گرفته است و با اضافه شدن موتور الکتریکی در نسخه هیبریدی، خروجی قدرت اتومبیل به حداکثر ۲۱۸ اسب بخار افزایش پیدا کرده است، حال شرکت خودروسازی BYD در نسخه‌های جدید این خودرو از همان پیشرانه درون سوز ۱.۵ لیتری توربوشارژر استفاده کرده است، اما موتور الکتریکی اتومبیل قوی‌تر شده که جزییات آن را در بالا ذکر کردیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "جزئیات بیشتر وتصاویر رسمی سدان بی وای دی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
amyr
مهمان

بنظرم تو چینی ها بی وای دی از بهترین هاست چون قیمتشم منصفانه ست