جزئیات قیمتی آئودی A4 مدل ۲۰۲۰ به روز شده

پنج شنبه 26 دی 98 ساعت 13:03
جزئیات قیمتی آئودی A4 مدل 2020 به روز شده

هفت ماه پس از رونمایی آئودی A4 مدل ۲۰۲۰، این شرکت آلمانی بالاخره قیمت نسخه‌های ویژه بازارهای جهانی آن را اعلام کرده است. به عنوان یک فیس لیفت نیمه عمر، در طراحی آن شرکت تلاش کرده به جای تغییرات اساسی بیشتر آن را مدرن کند. در مقایسه با مدل سال پیش، همان پیشرانه‌ها و تریم ها ارائه شده‌اند، البته با این تفاوت که دیگر خبری از مدل تیتانیوم نخواهد بود. در مقایسه با سال ۲۰۱۹ شاهد برخی تخفیف‌ها و همچنین افزایش قیمت‌ها نیز هستیم.

مدل پایه دیفرانسیل جلوی آئودی A4 پرمیوم به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور و یک گیربکس هفت دنده اتومات دو کلاچه مجهز شده است. قیمت این مدل بدون احتساب ۹۹۵ دلار هزینه نمایندگی از ۳۷ هزار و ۴۰۰ دلار شروع می‌شود در مقایسه با مدل سال قبلی تغییری ندارد. در مدل پرمیوم پلاس قیمت خودرو از ۴۲ هزار و ۹۵ دلار شروع می‌شود و نهایتاً قیمت مدل قدرتمند پرستیژ ۴۷ هزار و ۹۴۵ می‌باشد. در مقایسه با قیمت‌های آئودی A4 مدل ۲۰۱۹ پرمیوم پلاس ۴۰۰ دلار ارزان شده و پرستیژ افزایش قیمتی ۲۲۵۰ دلاری را تجربه کرده است.

تمام مدل‌ها به بدنه‌ای به روز شده مجهز شده‌اند. جلوپنجره در این مدل پهن‌تر شده و دریچه‌های بزرگ‌تری دارد. چراغ‌های عقب و جلوی LED نیز جدید هستند. داخل کابین، آئودی A4 مدل ۲۰۲۰ شاهد استفاده از نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی MIB3 هستیم. این سیستم یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی لمسی داشته و دیگر خبری از دکمه روتوری روی کنسول مرکزی نیستیم.

با اضافه شدن آپشن سیستم دو دیفرانسیل کواترو به آئودی A4، خروجی‌های آن با همان پیشرانه به ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می‌کند. قیمت مدل پایه پرمیوم با سیستم دو دیفرانسیل کواترو ۴۱ هزار و ۸۹۵ دلار تعیین شده که افزایشی ۱۱۰۰ دلاری را نشان می‌دهد، قیمت مدل دو دیفرانسیل پرمیوم پلاس ۴۴ هزار و ۹۹۵ دلار بوده و ۲ هزار دلار کاهش داشته است و نهایتاً پرستیژ کواترو با افزایش ۶۵۰ دلاری قیمتش اکنون ۵۰ هزار و ۹۴۵ دلار است.

آئودی A4 آلرود همان پیشرانه کواترو مدل سدان را داشته و قیمت پایه‌اش در مدل پرمیوم ۴۷ هزار و ۵۹۵ دلار است. در مقایسه با مدل سال قبل این خودرو ۱۱۰۰ دلار ارزان‌تر می‌باشد. قیمت پرمیوم پلاس با کاهش ۲۹۰۰ دلاری معادل ۴۸ هزار و ۶۹۵ دلار است و نهایتاً تیپ پرستیژ این خودرو با کاهش ۳۰۰ دلاری ۵۴ هزار و ۵۹۵ دلار می‌باشد.

سدان آئودی S4 همان پیشرانه ۳ لیتری توربو شش سیلندر خورجینی خود با ۳۴۹ اسب بخار قدرت و ۴۸۸ نیوتن متر گشتاور را حفظ کرده و به یک گیربکس هشت دنده اتومات مجهز است. تریم پایه پرمیوم آن قیمتی برابر با ۴۹ هزار و ۹۹۵ دلار دارد و در قیاس با مدل سال پیش ۳۰۰ دلار ارزان‌تر شده است. پرمیوم پلاس این خودرو با کاهش ۲۱۰۰ دلاری قیمتش به ۵۳ هزار و ۳۹۵ دلار رسیده و نسخه پرستیژ آن را با ۵۹ هزار و ۳۴۵ دلار می‌توانید بخرید. این مدل ۵۵۰ دلار گران‌تر شده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar