جزئیات قیمتی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 8 بهمن 02 ساعت 23:19
جزئیات قیمتی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020

خودروی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰ اکتبر گذشته به عنوان نسخه اسپرت تر و با دو ردیف سرنشین شاسی بلند بزرگ اطلس رونمایی شد. اکنون این شرکت آلمانی جزئیات قیمتی خودرو را اعلام کرده و قیمت پایه‌اش از ۳۱ هزار و ۵۶۵ دلار شروع می‌شود. این قیمت تقریباً هزار دلار ارزان‌تر از مدل استاندارد اطلس است.

مشخصات فولکس اطلس وارداتی به ایران

با این قیمت، شما می‌توانید فولکس واگن اطلس کراس اسپرت S را با یک موتور چهار سیلندر خطی توربو ۲۳۵ اسب بخاری و سیستم دیفرانسیل جلو خریداری کنید. این مدل به صورت استاندارد مواردی مانند رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو و عقب LED، برف پاک کن های اتومات، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، ترمز اضطراری خودکار و رادار نقطه کور را روی خود دارد. سیستم دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن ۱۹۰۰ دلاری ارائه شده و روی همه مدل‌هایی که به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو هستند قابل سفارش می‌باشد. موتور شش سیلندر خورجینی روی دو مدل S و SE ارائه نشده، ولی در تریم SE با پکیج تکنولوژی می‌توانید به قیمت ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار آن را خریداری کنید.

جزئیات قیمتی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020

در تریم های بالاتر شاهد ارائه تجهیزات و امکانات بیشتری به صورت استاندارد هستیم. به عنوان مثال در مدل SE مواردی مانند صندلی برقی راننده، گرم کن صندلی‌های جلو، تهویه مطبوع اتومات دوگانه و صفحه نمایش ۸ اینچی اطلاعات سرگرمی ارائه شده‌اند. در مدل SE با پکیج تکنولوژی مواردی مانند در عقب برقی، استارت از راه دور، سنسور پارک و کروز کنترل هوشمند نیز وجود دارد. تریم SEL به صورت استاندارد به مواردی مثل چرخش چراغ‌های جلو سر پیچ‌ها، گرم کن فرمان، گرم کن برف پاک کن، مموری صندلی، کاک پیت دیجیتال، سانروف پانوراما و سیستم کمکی خروج از مسیر مجهز شده است. در مدل SEL Premium شاهد ارائه مواردی مانند سیستم دو دیفرانسیل، آینه‌های تاشو برقی، روکش چرم صندلی‌ها، تهویه صندلی‌های جلو و یک سیستم صوتی بهتر هستیم. نسخه آر لاین هر یک از این تریم ها برخی تغییرات ظاهری و کابین دارند که آن‌ها را بسیار اسپرت تر می‌کنند.

جزئیات قیمتی فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل 2020

جزئیات قیمتی کامل خودروها را در ادامه می‌توانید ببینید. فولکس واگن اطلس کراس اسپرت مدل ۲۰۲۰ به زودی وارد نمایندگی‌های شرکت در سراسر جهان خواهد شد.

  • S: 31 هزار و ۵۶۵ دلار
  • SE: 34 هزار و ۹۶۵ دلار
  • SE با پکیج تکنولوژی: ۳۶ هزار و ۹۶۵ دلار (۳۸ هزار و ۳۶۵ دلار برای مدل مجهز به موتور V6)
  • SE با پکیج تکنولوژی آر لاین: ۳۸ هزار و ۳۶۵ دلار (۳۹ هزار و ۷۶۵ دلار با موتور V6)
  • SEL: 40 هزار و ۵۶۵ دلار (۴۲ هزار و ۳۶۵ دلار با موتور V6)
  • SEL آر لاین: ۴۲ هزار و ۲۶۵ دلار (۴۴ هزار و ۶۵ دلار با موتور V6)
  • SEL Premium: 47 هزار و ۳۱۵ دلار (۴۹ هزار و ۱۱۵ دلار با موتور V6)
  • SEL Premium آر لاین: ۴۹ هزار و ۱۵ دلار (۵۰ هزار و ۸۱۵ دلار با موتور V6)

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar