جک MPV جدید با آینه‌ های دیجیتال در راه بازار

سه شنبه 22 فروردین 02 ساعت 16:10
جک MPV جدید با آینه‌ های دیجیتال در راه بازار

شرکت خودروسازی جک JAC در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای، تصاویری از ون جدید این شرکت را منتشر کرد که بازار ون‌های رده بالا را هدف گرفته است.

این روزها محصولات زیادی در بازار MPV های چینی عرضه شده است. از ترامپچی و دنزا تا زیکر، خودروسازانی هستند که در این رده محصولات متوسط تا رده‌بالا را راهی بازار کردند.

در این میان اما جک JAC یکی از پرسابقه‌ترین خودروسازان چینی در تولید ون MPV است که از سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به تولید محصولاتی در این رده با نام رویفنگ JAC Ruifeng کرده است.

جک MPV

در تصاویری که جک از ون این شرکت منتشر کرده مشخص است که خودرو به صورت دو رنگ راهی بازار می‌شود. دستگیره‌های در به صورت مخفی طراحی شده و سقف پانورامای بزرگ نیز در این خودرو وجود دارد.

چشم‌ نوازترین قسمت اما به استفاده از آیینه‌های دیجیتال در خودروی جک بازمی‌گردد که از جولای (تیرماه) در چین قانونی می‌شود.

ون جک طولی در حدود ۵.۲ متر دارد و هنوز مشخصات فنی آن به صورت رسمی اعلام نشده است اما انتظار می‌رود با پیشرانه هیبریدی به بازار عرضه شود.

جک اعلام کرد که این خودرو به طور رسمی در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳ که در ۱۸ آوریل افتتاح می شود، رونمایی خواهد شد و نسخه تولید انبوه آن در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar