حذف سری ۳ GT، سری ۶ GT و سری ۶ گرن کوپه از خانواده مدل‌های ۲۰۲۰ بی ام و

شنبه 19 مرداد 98 ساعت 18:49
حذف سری 3 GT، سری 6 GT و سری 6 گرن کوپه از خانواده مدل‌های 2020 بی ام و

گاهی اوقات برخی مدل‌ها به قدری فروش خوبی ندارند که حذف آن‌ها از خط تولید شرکت را خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند. این موضوع کاملاً در مورد سه خودرو بی ام و که از مدل سال ۲۰۲۰ دیگر قرار نیست در خانواده شرکت حضور داشته باشد صدق می‌کند. شرکت بی ام و در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده که سری ۳ GT، سری ۶ GT و سری ۶ گرن کوپه از مدل سال ۲۰۲۰ دیگر در خانواده محصولات این کمپانی آلمانی حضور نخواهند داشت.

با این خبر رسماً تنها مدل باقی مانده از خانواده سری ۶ بی ام و نیز برای همیشه به تاریخ می‌پیوندد. جالب است بدانید تمام مدل‌های سری ۶ با مدل‌های سری ۸ جایگزین شده‌اند. هم اکنون تنها بادی استایلی که در خانواده سری ۸ وجود ندارد یک مدل GT است که قطعاً در صورت عرضه آن از سوی شرکت، بازار به خوبی از این خودرو استقبال خواهد کرد. این روزها مدل‌های هاچ بک یا سدان کراس بسیار محبوب شده‌اند، ولی بی ام و همچنان در مقابل خواسته مشتریان مقاومت نشان می‌دهد.. وقتی خودروهایی مانند فولکس واگن آرتئون یا آئودی A5 اسپرت بک را می‌بینیم، کاملاً می‌توان متوجه شد که بی ام و در این زمینه اشتباه می‌کند. اگر توانایی طراحی خودروهای هاچ بک و مدل‌هایی زیبا دارید، چرا یک مدل جذاب با هر دو خصیصه را روانه بازار نکنید؟

یکی از دلایل اصلی حذف این دو خودرو از خانواده محصولات بی ام و بدون شک می‌تواند محبوبیت بالای شاسی بلندها در آمریکا باشد. ظاهراً آمریکایی‌ها علاقه دارند به جای یک سری ۳ جی تی و سری ۶ جی تی با یک X3 یا X5 رانندگی کنند. در شرایطی که قیمت این خودروها با هم برابر بود، ولی ظاهراً خریداران آمریکایی سبک بدنه شاسی بلند را ترجیح می‌داده‌اند. اگر سری ۶ گرن کوپه بدون یک مدل جایگزین از خط تولید خارج شده بود، قطعاً همه هواداران این خودرو بسیار ناراحت‌تر از الان بودند. سری ۸ گرن کوپه به عنوان مدل جایگزین آن شاید گران‌تر باشد، ولی از نظر سبک بدنه دو خودرو کاملاً شبیه هم هستند. البته از نظر طراحی ظاهری سری ۸ گرن کوپه جذابیت‌های بیشتری دارد که قطعاً به افزایش فروش آن کمک خواهد کرد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar